Pregled bibliografske jedinice broj: 135676
Interkulturalizam ili marginalizacija? Pitanje hrvatskog modela obrazovanja romske zajednice u Hrvatskoj
Interkulturalizam ili marginalizacija? Pitanje hrvatskog modela obrazovanja romske zajednice u Hrvatskoj // Social Strucutres and Institutions: The Quest for Social Justice
Dubrovnik, Hrvatska, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 135676 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interkulturalizam ili marginalizacija? Pitanje hrvatskog modela obrazovanja romske zajednice u Hrvatskoj
(Inter-Culturalism or Marginalization? Contemporary Questions of Croatian Educational Model for Roma National Community in Croatia)
Autori
Hoblaj, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Social Strucutres and Institutions: The Quest for Social Justice
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 17.06.2002. - 22.06.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Romi; obrazovanje; interkutluralizam; marginalizacija i demarginalizacija Roma
(Roma population; education; interculturalism; marginalization and demarginalization of Roma)
Sažetak
Obrazovanje Roma je stara i stalna tema rasprava, a pogotovo u područjima gdje žive Romi i u školama gdje Romska djeca (ne)pohađaju nastavu. Naime, obrazovanje Roma, kao odraz lošeg socioekonomskog i sociopsihološkog položaja većine Romske populacije, nažalost rezultira negativnim trendom nezavršavanja osnovne škole kao temeljnog polazišta moguće (re)socijalizacije i osiguravanje elementarne egzistencije. Odnosno, obrazovanje predstavlja sredstvo marginalizacije, ali i demarginalizacije romske populacije. Bez obzira na lošu situaciju, u kontekstu koncepta interkulturalizma potrebite su promijene kako kod većinske tako i kod manjinske (Romske) populacija
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija