Pregled bibliografske jedinice broj: 135468
Europski identitet i visoko obrazovanje
Europski identitet i visoko obrazovanje // Napredak (Zagreb), 143 (2002), 2; 157-167 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 135468 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Europski identitet i visoko obrazovanje
(European Identity and Higher Education)
Autori
Turković, Vera
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 143
(2002), 2;
157-167
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
europski identitet; europska dimenzija obrazovanja; transformacija obrazovnog sustava; Bolonjski proces
(european identity; european educational dimension; transformation of the education system; the Bologna process)
Sažetak
Ovaj rad je plod iskustva stečenog višegodišnjim radom na implementaciji Europskog sustava prijenosa bodova i približavanju europskim obrazovnim standardima na Sveučilištu u Zagrebu. Autorica teksta, inače predsjednica sveučilišnog Povjerenstva za primjenu ECTS-a, proučavajući komparativnom metodom različite modele visoko obrazovnih institucija u Europi, pokušava ovom prilikom razmotriti značenje europske dimenzije obrazovanja za hrvatske prilike, uvažavajući hrvatske ekonomske, političke i kulturne posebnosti. Europska dimenzija najdelikatniji je element integracijskih procesa u obrazovanju koji u sebi nosi mnoge nejasnoće, osobito kada ga se stavi u kontekst europskog identiteta, kao što je učinjeno u ovom radu. Stoga se vrlo pozorno razmatra relacija europskog i nacionalnog identiteta kako bi se otklonila mogućnost pogrešnog tumačenja i provedbe u praksi harmonizacije visokog obrazovanja. Rad pledira za brže promjene i bolji financijski položaj visokog obrazovanja što je bitan preduvjet ulaska u Europu znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0100500
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb
Profili:
Vera Turković
(autor)