Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 133980

Edukacijska psihologija


Kolić-Vehovec, Svjetlana
Edukacijska psihologija
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999


CROSBI ID: 133980 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Edukacijska psihologija
(Educational psychology)

Autori
Kolić-Vehovec, Svjetlana

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
1999

Stranica
167

ISBN
953-6104-21-0

Ključne riječi
edukacijska psihologija; teorije učenja; poučavanje; individualne razlike; razredno ozračje; evaluacija napredovanja učenika; školska disciplina
(educational psychology; learning theories; teaching; individual differences; classroom atmosphere; evaluation of achievement; school discipline)

Sažetak
Skripta daje prikaz sadržaja edukacijske psihologije. U poglavlju o teorijama učenja govori se o biheviorističkim i kognitivističkim shvaćanjima učenja. U slijedećem poglavlju navode se načini na koje se spoznaje različitih teorija primjenjuju u procesu poučavanja. U poglavlju o individualnim razlikama govori se o inteligenciji i motivaciji kao glavnim izvorima razlika u postignuću učenika. Također se govori o učenicima s posebnim potrebama, te specifičnostima njihovog poučavanja. Poglavlje o evaluaciji obrađuje značajke školskih ocjena, te metode evaluacije napredovanja učenika. Skripta obrađuje i socijalne odnose kao činioce razrednog ozračja koji utječu na postignuće učenika, te školsku disciplinu kao uvjet za efikasno poučavanje.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Svjetlana Kolić-Vehovec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kolić-Vehovec, Svjetlana
Edukacijska psihologija
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999
Kolić-Vehovec, S. (1999) Edukacijska psihologija. Rijeka. Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci.
@unknown{unknown, author = {Koli\'{c}-Vehovec, Svjetlana}, year = {1999}, pages = {167}, keywords = {edukacijska psihologija, teorije u\v{c}enja, pou\v{c}avanje, individualne razlike, razredno ozra\v{c}je, evaluacija napredovanja u\v{c}enika, \v{s}kolska disciplina}, isbn = {953-6104-21-0}, title = {Edukacijska psihologija}, keyword = {edukacijska psihologija, teorije u\v{c}enja, pou\v{c}avanje, individualne razlike, razredno ozra\v{c}je, evaluacija napredovanja u\v{c}enika, \v{s}kolska disciplina}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }
@unknown{unknown, author = {Koli\'{c}-Vehovec, Svjetlana}, year = {1999}, pages = {167}, keywords = {educational psychology, learning theories, teaching, individual differences, classroom atmosphere, evaluation of achievement, school discipline}, isbn = {953-6104-21-0}, title = {Educational psychology}, keyword = {educational psychology, learning theories, teaching, individual differences, classroom atmosphere, evaluation of achievement, school discipline}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font