Pregled bibliografske jedinice broj: 133980
Edukacijska psihologija
Edukacijska psihologija
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999
CROSBI ID: 133980 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Edukacijska psihologija
(Educational psychology)
Autori
Kolić-Vehovec, Svjetlana
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
1999
Stranica
167
ISBN
953-6104-21-0
Ključne riječi
edukacijska psihologija; teorije učenja; poučavanje; individualne razlike; razredno ozračje; evaluacija napredovanja učenika; školska disciplina
(educational psychology; learning theories; teaching; individual differences; classroom atmosphere; evaluation of achievement; school discipline)
Sažetak
Skripta daje prikaz sadržaja edukacijske psihologije. U poglavlju o teorijama učenja govori se o biheviorističkim i kognitivističkim shvaćanjima učenja. U slijedećem poglavlju navode se načini na koje se spoznaje različitih teorija primjenjuju u procesu poučavanja. U poglavlju o individualnim razlikama govori se o inteligenciji i motivaciji kao glavnim izvorima razlika u postignuću učenika. Također se govori o učenicima s posebnim potrebama, te specifičnostima njihovog poučavanja. Poglavlje o evaluaciji obrađuje značajke školskih ocjena, te metode evaluacije napredovanja učenika. Skripta obrađuje i socijalne odnose kao činioce razrednog ozračja koji utječu na postignuće učenika, te školsku disciplinu kao uvjet za efikasno poučavanje.
Izvorni jezik
Hrvatski