Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 133077

Problemski usmjerena nastava, deklarativno ili stvarno?


Krsnik, Rudolf
Problemski usmjerena nastava, deklarativno ili stvarno? // Šesti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Problemski i istraživački usmjerena nastava fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko filozofsko društvo, 2003. str. 6-14 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)


CROSBI ID: 133077 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Problemski usmjerena nastava, deklarativno ili stvarno?
(Problem - oriented teaching, only declarative or real?)

Autori
Krsnik, Rudolf

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni

Izvornik
Šesti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Problemski i istraživački usmjerena nastava fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan - Split : Hrvatsko filozofsko društvo, 2003, 6-14

Skup
Šesti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Problemski i istraživački usmjerena nastava fizike

Mjesto i datum
Makarska, Hrvatska, 24.04.2003. - 26.04.2003

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
nastava fizike; problemska nastava; konstruktivizam
(physics teaching; problem - oriented teaching; constructivism)

Sažetak
Naglasci: Što se sve podrazumijeva pod problemski usmjerenom nastavom. U kojem je ona odnosu s problemskom nastavom, grupnim radom, otkrivalačkom nastavom, konstruktivistički usmjerenom nastavom itd. Problemi i zagonetke. Mogu li se problemski usmjerenom nastavom teški problemi načiniti naizgled lakšim, a neutralni sadržaji zanimljivim. Tipični inicijalni problemi početnika prilikom prijelaza na problemski orijentiranu nastavu. Status problemski orijentirane nastave u Hrvatskoj. Mogu li metodički priručnici za nastavnike unaprijediti stvarnu implementaciju problemski usmjerene nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika



POVEZANOST RADA


Projekti:
0119266

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Rudolf Krsnik (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krsnik, Rudolf
Problemski usmjerena nastava, deklarativno ili stvarno? // Šesti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Problemski i istraživački usmjerena nastava fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko filozofsko društvo, 2003. str. 6-14 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
Krsnik, R. (2003) Problemski usmjerena nastava, deklarativno ili stvarno?. U: Buljubašić, M. & Knežević, S. (ur.)Šesti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Problemski i istraživački usmjerena nastava fizike.
@article{article, author = {Krsnik, Rudolf}, year = {2003}, pages = {6-14}, keywords = {nastava fizike, problemska nastava, konstruktivizam}, title = {Problemski usmjerena nastava, deklarativno ili stvarno?}, keyword = {nastava fizike, problemska nastava, konstruktivizam}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Makarska, Hrvatska} }
@article{article, author = {Krsnik, Rudolf}, year = {2003}, pages = {6-14}, keywords = {physics teaching, problem - oriented teaching, constructivism}, title = {Problem - oriented teaching, only declarative or real?}, keyword = {physics teaching, problem - oriented teaching, constructivism}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Makarska, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font