Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 129747

Otvorena organizacija - temeljna upravljačka i marketinška obilježja


Alfirević, N.; Pavičić, J.
Otvorena organizacija - temeljna upravljačka i marketinška obilježja // Računovodstvo, revizija i financije, 5 (2002), 147-152. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 129747 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Otvorena organizacija - temeljna upravljačka i marketinška obilježja
(Customer-oriented organization: Fundamental managerial and marketing characteristics)

Autori
Alfirević, N. ; Pavičić, J.

Izvornik
Računovodstvo, revizija i financije (0353-8087) 5 (2002); 147-152.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
otvorena organizacija; management; strategija marketinga
(customer-oriented organization; management; marketing strategy)

Sažetak
//

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0055009

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Nikša Alfirević (autor)

Avatar Url Jurica Pavičić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Alfirević, N.; Pavičić, J.
Otvorena organizacija - temeljna upravljačka i marketinška obilježja // Računovodstvo, revizija i financije, 5 (2002), 147-152. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Alfirević, N. & Pavičić, J. (2002) Otvorena organizacija - temeljna upravljačka i marketinška obilježja. Računovodstvo, revizija i financije, 5, 147-152..
@article{article, author = {Alfirevi\'{c}, N. and Pavi\v{c}i\'{c}, J.}, year = {2002}, pages = {147-152.}, keywords = {otvorena organizacija, management, strategija marketinga}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo, revizija i financije}, volume = {5}, issn = {0353-8087}, title = {Otvorena organizacija - temeljna upravlja\v{c}ka i marketin\v{s}ka obilje\v{z}ja}, keyword = {otvorena organizacija, management, strategija marketinga} }
@article{article, author = {Alfirevi\'{c}, N. and Pavi\v{c}i\'{c}, J.}, year = {2002}, pages = {147-152.}, keywords = {customer-oriented organization, management, marketing strategy}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo, revizija i financije}, volume = {5}, issn = {0353-8087}, title = {Customer-oriented organization: Fundamental managerial and marketing characteristics}, keyword = {customer-oriented organization, management, marketing strategy} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font