Pregled bibliografske jedinice broj: 129747
Otvorena organizacija - temeljna upravljačka i marketinška obilježja
Otvorena organizacija - temeljna upravljačka i marketinška obilježja // Računovodstvo, revizija i financije, 5 (2002), 147-152. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 129747 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Otvorena organizacija - temeljna upravljačka i marketinška obilježja
(Customer-oriented organization: Fundamental managerial and marketing characteristics)
Autori
Alfirević, N. ; Pavičić, J.
Izvornik
Računovodstvo, revizija i financije (0353-8087) 5
(2002);
147-152.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
otvorena organizacija; management; strategija marketinga
(customer-oriented organization; management; marketing strategy)
Sažetak
//
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija