Pregled bibliografske jedinice broj: 1283309
Kupovne navike potrošača u online okruženju
Kupovne navike potrošača u online okruženju, 2023., diplomski rad, preddiplomski, Poslovna ekonomija, Zagreb
CROSBI ID: 1283309 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kupovne navike potrošača u online okruženju
(Consumer behavior in the online environment)
Autori
Vlatka Kelemović
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Poslovna ekonomija
Mjesto
Zagreb
Datum
06.07
Godina
2023
Stranica
43
Mentor
Zovak, Igor
Ključne riječi
Ponašanje potrošača, kupovne navike, online poslovanje
(Consumer behavior, shopping habits, online trade)
Sažetak
Online prodaja postaje jedan od najboljih načina plasmana proizvoda i usluga. Kako se ljudi sve više upoznaju s pojmom online kupnje, to je postalo novo rješenje za mnoge tvrtke koje nemaju fizičku infrastrukturu. Neka su poduzeća doživjela veliki rast u poslovanju jer je njihova infrastruktura bila u potpunosti online. Stoga je predmet ovog završnog rada online prodaja, s posebnim naglaskom na ponašanje kupaca u online okruženju. Analiza ponašanja potrošača provedena je kroz anketu čiji rezultati otkrivaju kako određeni aspekti prodaje i e-trgovine utječu na njihov stav i kupovne navike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija