Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1283166

Knjige i čitanje u doba igrifikacije


Batarelo Kokić, Ivana
Knjige i čitanje u doba igrifikacije // Odgajanje i odrastanje u digitalnom vremenu – mogućnosti i perspektive informacijske znanosti / Saulačić, Ana (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje, 2023. str. 28-30 (plenarno, recenziran, kratko priopćenje, ostalo)


CROSBI ID: 1283166 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Knjige i čitanje u doba igrifikacije
(Books and reading in the gamification era)

Autori
Batarelo Kokić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, kratko priopćenje, ostalo

Izvornik
Odgajanje i odrastanje u digitalnom vremenu – mogućnosti i perspektive informacijske znanosti / Saulačić, Ana - Zagreb : Agencija za odgoj i obrazovanje, 2023, 28-30

Skup
35. Proljetna škola školskih knjižničara RH, Odgajanje i odrastanje u digitalnom vremenu – mogućnosti i perspektive informacijske znanosti: Državni stručni skup

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 30.03.2023. - 31.03.2023

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
knjige, knjižnice, čitanje, igrifikacija
(books, libraries, reading, gamification)

Sažetak
Digitalni svijet usmjeren je na pisanu riječ, a današnje tržište rada zahtijeva visoku razinu pismenosti. Učinci globalizacije u 21. stoljeću potiču cjeloživotno učenje i povećanu radnu mobilnost, a za učenike je ključan razvoj akademskih vještina i poznavanje stranih jezika. Do navedenih rezultata dolazi se i poticanjem čitanja. Igrifikacija je proces pretvaranja neke aktivnosti u igru, kako bi se potaknula angažiranost i motivacija sudionika te povećala razina zabave i zadovoljstva (Nicholson, 2014). U doba igrifikacije velik broj ljudskih aktivnosti provodi se korištenjem elemenata igre i igranja kao što su bodovanje i natjecanje s drugima u različitim područjima aktivnosti. Zbog široke upotrebe digitalne tehnologije povećava se zastupljenost igrifikacije na svim razinama obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Batarelo Kokić, Ivana
Knjige i čitanje u doba igrifikacije // Odgajanje i odrastanje u digitalnom vremenu – mogućnosti i perspektive informacijske znanosti / Saulačić, Ana (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje, 2023. str. 28-30 (plenarno, recenziran, kratko priopćenje, ostalo)
Batarelo Kokić, I. (2023) Knjige i čitanje u doba igrifikacije. U: Saulačić, A. (ur.)Odgajanje i odrastanje u digitalnom vremenu – mogućnosti i perspektive informacijske znanosti.
@article{article, author = {Batarelo Koki\'{c}, Ivana}, editor = {Saula\v{c}i\'{c}, A.}, year = {2023}, pages = {28-30}, keywords = {knjige, knji\v{z}nice, \v{c}itanje, igrifikacija}, title = {Knjige i \v{c}itanje u doba igrifikacije}, keyword = {knjige, knji\v{z}nice, \v{c}itanje, igrifikacija}, publisher = {Agencija za odgoj i obrazovanje}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Batarelo Koki\'{c}, Ivana}, editor = {Saula\v{c}i\'{c}, A.}, year = {2023}, pages = {28-30}, keywords = {books, libraries, reading, gamification}, title = {Books and reading in the gamification era}, keyword = {books, libraries, reading, gamification}, publisher = {Agencija za odgoj i obrazovanje}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font