Pregled bibliografske jedinice broj: 1283166
Knjige i čitanje u doba igrifikacije
Knjige i čitanje u doba igrifikacije // Odgajanje i odrastanje u digitalnom vremenu – mogućnosti i perspektive informacijske znanosti / Saulačić, Ana (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje, 2023. str. 28-30 (plenarno, recenziran, kratko priopćenje, ostalo)
CROSBI ID: 1283166 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Knjige i čitanje u doba igrifikacije
(Books and reading in the gamification era)
Autori
Batarelo Kokić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, kratko priopćenje, ostalo
Izvornik
Odgajanje i odrastanje u digitalnom vremenu – mogućnosti i perspektive informacijske znanosti
/ Saulačić, Ana - Zagreb : Agencija za odgoj i obrazovanje, 2023, 28-30
Skup
35. Proljetna škola školskih knjižničara RH, Odgajanje i odrastanje u digitalnom vremenu – mogućnosti i perspektive informacijske znanosti: Državni stručni skup
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 30.03.2023. - 31.03.2023
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
knjige, knjižnice, čitanje, igrifikacija
(books, libraries, reading, gamification)
Sažetak
Digitalni svijet usmjeren je na pisanu riječ, a današnje tržište rada zahtijeva visoku razinu pismenosti. Učinci globalizacije u 21. stoljeću potiču cjeloživotno učenje i povećanu radnu mobilnost, a za učenike je ključan razvoj akademskih vještina i poznavanje stranih jezika. Do navedenih rezultata dolazi se i poticanjem čitanja. Igrifikacija je proces pretvaranja neke aktivnosti u igru, kako bi se potaknula angažiranost i motivacija sudionika te povećala razina zabave i zadovoljstva (Nicholson, 2014). U doba igrifikacije velik broj ljudskih aktivnosti provodi se korištenjem elemenata igre i igranja kao što su bodovanje i natjecanje s drugima u različitim područjima aktivnosti. Zbog široke upotrebe digitalne tehnologije povećava se zastupljenost igrifikacije na svim razinama obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija