Pregled bibliografske jedinice broj: 1283085
Redizajn vizualnog identiteta tvrtke sa dinamičkim logotipom
Redizajn vizualnog identiteta tvrtke sa dinamičkim logotipom, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1283085 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Redizajn vizualnog identiteta tvrtke sa dinamičkim
logotipom
(Redesign of visual identity for a company with a
dinamic logotype)
Autori
Berda, Lara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.09
Godina
2022
Stranica
38
Mentor
Rudolf, Maja
Ključne riječi
dinamički logotip, vizualni identitet, hortikultura
(dinamic logotype, visual identity, horticulture)
Sažetak
Dinamički logotip je jedna od najnovijih vrsta logotipa koja sve više ulazi u primjenu. Život postaje sve dinamičniji pa je tako sve teže zadržati pozornost potrošača. Logotip više nije statični znak, već se on izmjenjuje po potrebi, a zahvaljujući tehnologiji koja se stalno razvija, od sada može biti i u pokretu. Upotreba dinamičkog logotipa je također dobra opcija ako tvrtka nudi više grana usluga. Na taj se način stvara vidljiva razlika među njima, ali ih elementi koji se protežu kroz sve varijacije logotipa objedinjuju u jednu cjelinu. U praktičnom dijelu rada izrađen je vizualni identitet za tvrtku Calegra Hortikultura koja se bavi hortikulturom, te nudi šest vrsta usluga: uslugu projektiranja, izvođenja, navodnjavanja, sobnog bilja, parkovne opreme i vrtnih elemenata te održavanja. Za svaku od usluga izrađen je poseban vizualni identitet te su oni međusobno povezani. Na taj način tvrtka privlači pozornost potrošača i ostavlja jači dojam na istog zbog svoje jedinstvenosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Dizajn