Pregled bibliografske jedinice broj: 1283067
Oblikovanje prototipa aplikacije za posudbu dobara u studentskim domovima
Oblikovanje prototipa aplikacije za posudbu dobara u studentskim domovima, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1283067 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oblikovanje prototipa aplikacije za posudbu dobara u
studentskim domovima
(Designing the application prototype for borrowing
goods in student campus)
Autori
Domines Peter, Teo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
20.09
Godina
2022
Stranica
38
Mentor
Rudolf, Maja
Ključne riječi
sučelje, iskustvo, mobilna aplikacija, posuđivanje, studentski dom
(interface, experience, mobile application, borrowing, student campus)
Sažetak
Svrha ovog završnog rada jest prikazati postupak oblikovanja prototipa aplikacije za dijeljenje stvari među studentima koji borave u studentskom domu. Naime, dijeljenje stvari već je sada sastavni dio domskog života koji se trenutno odvija pomoću društvenih mreža, a ovom inovativnom, no ipak fiktivnom aplikacijom, dijeljenje u domovima se nastoji učiniti još lakše i poželjnije. Osnovna funkcionalnost temelji se na povezivanju korisnika kojima je potreban neki predmet i onih koji njime raspolažu, a voljni su ga podijeliti. U kontekstu razvoja mobilnih aplikacija termin prototip označava interaktivni model koji vjerodostojno simulira budući proizvod, a koji pruža temelj za daljnji programerski razvoj. Prototip mobilne aplikacije rezultat je postupka dizajna korisničkog iskustva (eng. user experience design) te dizajna korisničkog sučelja (eng. user interface design). Teorijski dio ovog rada pojašnjava navedene pojmove i razliku među njima te daje sažeti pregled vizualnih smjernica u grafičkom oblikovanju aplikacije. Za razvoj kvalitetnog rješenja, nužno je dobro poznavanje ciljane publike i njihovih potreba stoga praktični dio započinje analizom konkurencije i ciljane publike. Definiranjem i evaluacijom funkcionalnosti oblikuje se hodogram aplikacije, iz čega se naposlijetku kreiraju interaktivni žičani modeli različitih razina vjernosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Dizajn