Pregled bibliografske jedinice broj: 1282877
UTJECAJ PROGRAMIRANIH TJELOVJEŽBENIH ZADATAKA NA TJELESNU AKTIVNOST UČENIKA TIJEKOM SAMOIZOLACIJE USRED COVID-19 PANDEMIJE
UTJECAJ PROGRAMIRANIH TJELOVJEŽBENIH ZADATAKA NA TJELESNU AKTIVNOST UČENIKA TIJEKOM SAMOIZOLACIJE USRED COVID-19 PANDEMIJE // 31. međunarodna ljetna škola kineziologa / Leko, Goran (ur.).
Zadar: online izdanje dostupno na URL/digital edition available: https://www.hrks.hr/ljetna-skola/zbornici-radova, 2023. str. 148-155 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1282877 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UTJECAJ PROGRAMIRANIH TJELOVJEŽBENIH ZADATAKA
NA TJELESNU AKTIVNOST UČENIKA TIJEKOM
SAMOIZOLACIJE
USRED COVID-19 PANDEMIJE
(THE INFLUENCE OF PROGRAMMED EXERCISE TASKS
ON THE PHYSICAL ACTIVITY OF STUDENTS DURING
SELF-ISOLATION IN THE MIDDLE OF THE COVID-19
PANDEMIC)
Autori
Hrg, Krešimir ; Matković, Leo ; Podnar, Hrvoje
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
ISBN
978-953-317-070-1
Skup
31. međunarodna ljetna škola kineziologa
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 28.06.2023. - 01.07.2023
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastava na daljinu, informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi TZK, tjelesna aktivnost učenika THE INFLUENCE O
(distance learning, information and communication technologies, physical activity)
Sažetak
Provođenje nastave na daljinu tijekom COVID-19 pandemije stvorilo je mnoge otežavajuće čimbenike koji su ograničavali kvalitetnu provedbu nastave Tjelesne i zdravstvene kulture (TZK). Jedan od načina održavanja razine tjelesne aktivnosti učenika tijekom nastave na daljinu bio je provođenje programiranih tjelovježbenih zadataka putem platformi za učenje na daljinu. Cilj ovoga rada je istražiti utjecaj programiranih tjelovježbenih zadataka na razinu tjelesne aktivnosti učenika tijekom samoizolacije usred COVID-19 pandemije. Učenici 6. i 8. razreda osnovne škole podijeljeni su u dvije skupine. Jednu skupinu čine razredni odjeli kojima je izrečena mjera samoizolacije u trajanju od 10 dana (23 učenika). Drugu skupinu čine učenici koji su nastavu provodili standardno u školi (19 učenika). Učenici u samoizolaciji upućeni su u provedbu programiranih tjelovježbenih aktivnosti. Učenici u školi provodili su standardnu nastavu TZK. Svi učenici upućeni su u praćenje broja koraka tijekom 5 dana pomoću mobilnih aplikacija. Rezultati ukazuju kako nije bilo razlike u tjednom broju koraka kod učenika koji su nastavom na daljinu provodili programirane tjelovježbene sadržaje od tjednog broja koraka učenika koji su sudjelovali u redovitoj kontaktnoj nastavi Tjelesne i zdravstvene kulture. Učenici u samoizolaciji u prosjeku su napravili 32381±3913 koraka tjedno, dok su učenici koji nisu bili u samoizolaciji napravili 31081±4317 koraka tjedno. Vrijednosti standardnih devijacija ukazuju na veliku individualnu varijabilnost u postignutom broju koraka i kod učenica i kod učenika oba razreda. Također, prosječne vrijednosti kod oba spola i kod oba razreda niže su od preporučenih dnevnih vrijednosti. Nastava na daljinu nije ostavila negativne posljedice na učenike i učenice koji su bili u samoizolaciji, budući da su rezultati pokazali sličnosti u broju koraka. Međutim, navedeni zaključak samo je djelomično točan kada uzmemo u obzir kako je samo dio učenika u potpunosti proveo programirane tjelovježbene zadatke te kako su prosječne vrijednosti broja koraka bile ispod preporučenih.
Izvorni jezik
Hrvatski