Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1282877

UTJECAJ PROGRAMIRANIH TJELOVJEŽBENIH ZADATAKA NA TJELESNU AKTIVNOST UČENIKA TIJEKOM SAMOIZOLACIJE USRED COVID-19 PANDEMIJE


Hrg, Krešimir; Matković, Leo; Podnar, Hrvoje
UTJECAJ PROGRAMIRANIH TJELOVJEŽBENIH ZADATAKA NA TJELESNU AKTIVNOST UČENIKA TIJEKOM SAMOIZOLACIJE USRED COVID-19 PANDEMIJE // 31. međunarodna ljetna škola kineziologa / Leko, Goran (ur.).
Zadar: online izdanje dostupno na URL/digital edition available: https://www.hrks.hr/ljetna-skola/zbornici-radova, 2023. str. 148-155 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1282877 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UTJECAJ PROGRAMIRANIH TJELOVJEŽBENIH ZADATAKA NA TJELESNU AKTIVNOST UČENIKA TIJEKOM SAMOIZOLACIJE USRED COVID-19 PANDEMIJE
(THE INFLUENCE OF PROGRAMMED EXERCISE TASKS ON THE PHYSICAL ACTIVITY OF STUDENTS DURING SELF-ISOLATION IN THE MIDDLE OF THE COVID-19 PANDEMIC)

Autori
Hrg, Krešimir ; Matković, Leo ; Podnar, Hrvoje

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

ISBN
978-953-317-070-1

Skup
31. međunarodna ljetna škola kineziologa

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 28.06.2023. - 01.07.2023

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
nastava na daljinu, informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi TZK, tjelesna aktivnost učenika THE INFLUENCE O
(distance learning, information and communication technologies, physical activity)

Sažetak
Provođenje nastave na daljinu tijekom COVID-19 pandemije stvorilo je mnoge otežavajuće čimbenike koji su ograničavali kvalitetnu provedbu nastave Tjelesne i zdravstvene kulture (TZK). Jedan od načina održavanja razine tjelesne aktivnosti učenika tijekom nastave na daljinu bio je provođenje programiranih tjelovježbenih zadataka putem platformi za učenje na daljinu. Cilj ovoga rada je istražiti utjecaj programiranih tjelovježbenih zadataka na razinu tjelesne aktivnosti učenika tijekom samoizolacije usred COVID-19 pandemije. Učenici 6. i 8. razreda osnovne škole podijeljeni su u dvije skupine. Jednu skupinu čine razredni odjeli kojima je izrečena mjera samoizolacije u trajanju od 10 dana (23 učenika). Drugu skupinu čine učenici koji su nastavu provodili standardno u školi (19 učenika). Učenici u samoizolaciji upućeni su u provedbu programiranih tjelovježbenih aktivnosti. Učenici u školi provodili su standardnu nastavu TZK. Svi učenici upućeni su u praćenje broja koraka tijekom 5 dana pomoću mobilnih aplikacija. Rezultati ukazuju kako nije bilo razlike u tjednom broju koraka kod učenika koji su nastavom na daljinu provodili programirane tjelovježbene sadržaje od tjednog broja koraka učenika koji su sudjelovali u redovitoj kontaktnoj nastavi Tjelesne i zdravstvene kulture. Učenici u samoizolaciji u prosjeku su napravili 32381±3913 koraka tjedno, dok su učenici koji nisu bili u samoizolaciji napravili 31081±4317 koraka tjedno. Vrijednosti standardnih devijacija ukazuju na veliku individualnu varijabilnost u postignutom broju koraka i kod učenica i kod učenika oba razreda. Također, prosječne vrijednosti kod oba spola i kod oba razreda niže su od preporučenih dnevnih vrijednosti. Nastava na daljinu nije ostavila negativne posljedice na učenike i učenice koji su bili u samoizolaciji, budući da su rezultati pokazali sličnosti u broju koraka. Međutim, navedeni zaključak samo je djelomično točan kada uzmemo u obzir kako je samo dio učenika u potpunosti proveo programirane tjelovježbene zadatke te kako su prosječne vrijednosti broja koraka bile ispod preporučenih.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Hrvoje Podnar (autor)

Avatar Url Krešimir Hrg (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.hrks.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Hrg, Krešimir; Matković, Leo; Podnar, Hrvoje
UTJECAJ PROGRAMIRANIH TJELOVJEŽBENIH ZADATAKA NA TJELESNU AKTIVNOST UČENIKA TIJEKOM SAMOIZOLACIJE USRED COVID-19 PANDEMIJE // 31. međunarodna ljetna škola kineziologa / Leko, Goran (ur.).
Zadar: online izdanje dostupno na URL/digital edition available: https://www.hrks.hr/ljetna-skola/zbornici-radova, 2023. str. 148-155 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Hrg, K., Matković, L. & Podnar, H. (2023) UTJECAJ PROGRAMIRANIH TJELOVJEŽBENIH ZADATAKA NA TJELESNU AKTIVNOST UČENIKA TIJEKOM SAMOIZOLACIJE USRED COVID-19 PANDEMIJE. U: Leko, G. (ur.)31. međunarodna ljetna škola kineziologa.
@article{article, author = {Hrg, Kre\v{s}imir and Matkovi\'{c}, Leo and Podnar, Hrvoje}, editor = {Leko, G.}, year = {2023}, pages = {148-155}, keywords = {nastava na daljinu, informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi TZK, tjelesna aktivnost u\v{c}enika THE INFLUENCE O}, isbn = {978-953-317-070-1}, title = {UTJECAJ PROGRAMIRANIH TJELOVJE\v{Z}BENIH ZADATAKA NA TJELESNU AKTIVNOST U\v{C}ENIKA TIJEKOM SAMOIZOLACIJE USRED COVID-19 PANDEMIJE}, keyword = {nastava na daljinu, informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi TZK, tjelesna aktivnost u\v{c}enika THE INFLUENCE O}, publisher = {online izdanje dostupno na URL/digital edition available: https://www.hrks.hr/ljetna-skola/zbornici-radova}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hrg, Kre\v{s}imir and Matkovi\'{c}, Leo and Podnar, Hrvoje}, editor = {Leko, G.}, year = {2023}, pages = {148-155}, keywords = {distance learning, information and communication technologies, physical activity}, isbn = {978-953-317-070-1}, title = {THE INFLUENCE OF PROGRAMMED EXERCISE TASKS ON THE PHYSICAL ACTIVITY OF STUDENTS DURING SELF-ISOLATION IN THE MIDDLE OF THE COVID-19 PANDEMIC}, keyword = {distance learning, information and communication technologies, physical activity}, publisher = {online izdanje dostupno na URL/digital edition available: https://www.hrks.hr/ljetna-skola/zbornici-radova}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font