Pregled bibliografske jedinice broj: 1282713
Višejezičnost u nastavi četverogodišnjih strukovnih škola – projekt turističkog vođenja
Višejezičnost u nastavi četverogodišnjih strukovnih škola – projekt turističkog vođenja // Bjelovarski učitelj, (2019), 1-3; 66-71 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 1282713 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Višejezičnost u nastavi četverogodišnjih strukovnih
škola – projekt turističkog vođenja
(Multilingualism in the four-year vocational schools
- tourist guide project)
Autori
Kružić, Daniela ; Malnar, Viliana
Izvornik
Bjelovarski učitelj (1330-0954)
(2019), 1-3;
66-71
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
jezična kompetencija ; strukovno obrazovanje ; turističko vođenje ; višejezičnost
(language competences ; vocational education ; tourist guide ; multilingualism)
Sažetak
Uz poticanje jezičnih kompetencija, u suvremenoj nastavi stranih jezika naglasak je i na strukovnim i socijalnim vještinama. Budući da su prezentacije i javni nastupi sastavni dio radne svakodnevice turističkih djelatnika, u sklopu nastave engleskog, njemačkog i talijanskog jezika u Srednjoj školi dr. Antuna Barca Crikvenica osmislili smo i realizirali projekt „Turističko vođenje kroz Crikvenicu“. Sve aktivnosti osmišljene su s ciljem primjene dosad stečenih znanja i vještina iz raznih područja (strani jezici, geografija, povijest i kulturna baština). Dvadeset učenika strukovne kvalifikacije hotelijersko-turistički tehničar izradilo je kratke vodiče o Crikvenici, prevedene na tri jezika, a zatim su turističkim vođenjem kroz grad pokazali razvijenost svog vokabulara, izgovor kao i primjenu stečenih spoznaja i vještina u konkretnoj situaciji interakcije s gostima u Crikvenici. Njihova motivacija i entuzijazam najbolji su dokaz da su spremni suočiti se s poslovnim izazovima koji ih čekaju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)