Pregled bibliografske jedinice broj: 1282283
Igrom do znanja - primjeri dobre prakse u vrtiću
Igrom do znanja - primjeri dobre prakse u vrtiću. Pula: SVEUČILIŠTE JURJA DOBRILE U PULI Fakultet za odgojne i obrazovne znanost, 2023 (prirucnik)
CROSBI ID: 1282283 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Igrom do znanja - primjeri dobre prakse u vrtiću
(Learning by playing - examples of good practice in
kindergarten)
Autori
Glavić, Azra ; Mecanović, Sandra ; Kadum, Sandra
Ostali urednici
Ružić-Baf, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
SVEUČILIŠTE JURJA DOBRILE U PULI Fakultet za odgojne i obrazovne znanost
Grad
Pula
Godina
2023
Stranica
168
ISBN
978-953-377-025-3
Ključne riječi
predškolsko dijete, aktivnosti u vrtiću, prostorno okruženje, prirodno okruženje, poticaji
(preschool child, kindergarten activities, spatial environment, natural environment, incentives)
Sažetak
Malo dijete uči s radošću, lakoćom jer je rano djetinjstvo i predškolsko doba period intenzivnog rasta i razvoja djeteta. Kako navodi Gupnik i dr. (2003) djeca imaju "nagon za učenje ", to im je prirodna potreba, a nju zadovoljavaju igrom kao najprirodnijim i najlakšim načinom učenja. Dijete uči neposredno, kroz praksu aktivno sudjelujući u svakodnevnim aktivnostima oslanjajući se na svoj urođeni istraživački potencijal i radoznalost, jer dijete je prirodni istraživač u aktivnoj potrazi za informacijama, razvija praktično razumijevanje i stječe znanje u svijetu u kojem živi, koji ga okružuje. Suvremene spoznaje dokazale su da dobro osmišljeno i kvalitetno prostorno-materijalno okruženje je ono koje je kreirano po mjeri djeteta. Poticaji i sredstva u istome trebaju biti u skladu s dječjim razvojem i mogućnostima nudeći prostor za stjecanje novih i nadogradnju postojećih znanja i vještina. Okruženje također u velikoj mjeri utječe na sve aspekte djetetova razvoja uključujući tjelesni i socio-emocionalni razvoj što pred svakog odgojitelja stavlja ozbiljan i profesionalni zadatak pri kreiranju istog.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija