Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1281907

Znanost i umjetnost doživljaja hrane


Jelinčić, Daniela Angelina
Znanost i umjetnost doživljaja hrane. Zagreb: Jesenski i Turk, 2023 (monografija)


CROSBI ID: 1281907 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Znanost i umjetnost doživljaja hrane
(The Art and Science of Food Experiences)

Autori
Jelinčić, Daniela Angelina

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Jesenski i Turk

Grad
Zagreb

Godina
2023

Stranica
228

ISBN
978-953-381-011-9

Ključne riječi
hrana ; doživljaji ; ekonomija doživljaja ; emocije ; osjeti ; neuroznanost ; umjetnost ; turizam ; identitet ; brend ; gastrodiplomacija
(food ; experiences ; experience economy ; emotions ; senses ; neuroscience ; art ; tourism ; brand ; identity ; gastrodiplomacy)

Sažetak
Knjiga je znanstveno-popularnog karaktera, a cilj joj je objasniti načela stvaranja doživljaja pomoću uključivanja svih pet osjeta. Temelji se na tehnikama ekonomije doživljaja kao suvremenog pristupa izgradnji publike u gastronomiji, kulturi i turizmu te postizanja psihološkog zadovoljstva konzumenata. Pored uvodnog, sadrži pet glavnih poglavlja s potpoglavljima. Uvodno se objašnjavaju cilj i svrha knjige, potencijalni korisnici te je predstavljena njena struktura. Prvo poglavlje nosi naslov "Hrana u ekonomiji doživljaja" i objašnjava osnovna načela stvaranja doživljaja pružajući tako znanstveno utemeljenje za daljnju razradu teme. U drugom poglavlju naslova "Veza mozak – hrana" opisano je svih pet osjetila i njihovo funkcioniranje kroz vezu s mozgom. "Kreiranje gastronomskog doživljaja" naslov je trećeg poglavlja, koje pruža konkretne naputke za stvaranje doživljaja kroz pojedine osjete, odnosno kroz višeosjetilne podražaje. Četvrto poglavlje naslova "Hrana i identitet" naglašava njihovu snažnu povezanost, a što se razrađuje kroz sljedeće pod- teme: hrana kao brend, gastrodiplomacija, te hrana i turizam. Posljednje, peto poglavlje, posvećeno je temi "Hrana i umjetnost", a temu predstavlja kroz dvostruku prizmu: hrana u umjetnosti odnosno hrana kao umjetničko djelo. Svako je poglavlje opremljeno referentnom literaturom, a sav tekst u knjizi prate ilustrativni primjeri kako bi se zorno prikazala načela stvaranja doživljaja odnosno pojasnio tekst.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija, Etnologija i antropologija, Primijenjena umjetnost, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za razvoj i međunarodne odnose


Citiraj ovu publikaciju:

Jelinčić, Daniela Angelina
Znanost i umjetnost doživljaja hrane. Zagreb: Jesenski i Turk, 2023 (monografija)
Jelinčić, D. (2023) Znanost i umjetnost doživljaja hrane. Zagreb, Jesenski i Turk.
@book{book, author = {Jelin\v{c}i\'{c}, Daniela Angelina}, year = {2023}, pages = {228}, keywords = {hrana, do\v{z}ivljaji, ekonomija do\v{z}ivljaja, emocije, osjeti, neuroznanost, umjetnost, turizam, identitet, brend, gastrodiplomacija}, isbn = {978-953-381-011-9}, title = {Znanost i umjetnost do\v{z}ivljaja hrane}, keyword = {hrana, do\v{z}ivljaji, ekonomija do\v{z}ivljaja, emocije, osjeti, neuroznanost, umjetnost, turizam, identitet, brend, gastrodiplomacija}, publisher = {Jesenski i Turk}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Jelin\v{c}i\'{c}, Daniela Angelina}, year = {2023}, pages = {228}, keywords = {food, experiences, experience economy, emotions, senses, neuroscience, art, tourism, brand, identity, gastrodiplomacy}, isbn = {978-953-381-011-9}, title = {The Art and Science of Food Experiences}, keyword = {food, experiences, experience economy, emotions, senses, neuroscience, art, tourism, brand, identity, gastrodiplomacy}, publisher = {Jesenski i Turk}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font