Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1281664

Percepcija migrantskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj: Što građani misle, a što mediji izvještavaju?


Has, Maja; Volarević, Marija
Percepcija migrantskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj: Što građani misle, a što mediji izvještavaju? // ZBORNIK RADOVA 2. MEĐUNARODNE ZNANSTVENO-STRUČNE KONFERENCIJE „MIGARACIJE I IDENTITET: KULTURA, EKONOMIJA, DRŽAVA“
Zagreb: Institut za migracije i narodnosti, Zagreb Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti ‒ Razred za prirodne znanosti, 2021. str. 427-450 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1281664 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija migrantskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj: Što građani misle, a što mediji izvještavaju?
(The Perception of Migrant Entrepreneurship in the Republic of Croatia: What do Citizens Think and What do the Media Report?)

Autori
Has, Maja ; Volarević, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
ZBORNIK RADOVA 2. MEĐUNARODNE ZNANSTVENO-STRUČNE KONFERENCIJE „MIGARACIJE I IDENTITET: KULTURA, EKONOMIJA, DRŽAVA“ / - Zagreb : Institut za migracije i narodnosti, Zagreb Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti ‒ Razred za prirodne znanosti, 2021, 427-450

Skup
2. MEĐUNARODNA ZNANSTVENO-STRUČNA KONFERENCIJA MIGRACIJE I IDENTITET: KULTURA, EKONOMIJA, DRŽAVA SIGURNOSNI I GOSPODARSKI ASPEKTI MIGRACIJA

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.05.2021. - 21.05.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
migranti, migrantsko poduzetništvo, mediji, percepcija
(migrants, migrant entrepreneurship, the media, perception)

Sažetak
Proces migracija uvjetovan je spletom gospodarskih, društvenih, političkih i okolišnih čimbenika vezanih uz matičnu zemlju migranata ili zemlju odredišta. Složenost teme zahtijeva holistički pristup razumijevanju specifičnosti i izazova značajnih za migracije. U kontekstu gospodarskih aktivnosti vezanih za migracije, migrantsko poduzetništvo u posljednje vrijeme postaje važno područje istraživanja. Značajnu ulogu i odgovornost u promociji uspješnih poduzetničkih pothvata s ciljem osnaživanja društvenog prihvaćanja poduzetničkog djelovanja bilo domaćih ili migrantskih poduzetnika zasigurno imaju mediji. Mediji su posrednici u prenošenju informacija o migrantskom poduzetništvu široj javnosti te neposredno utječu na razinu informiranosti i kreiranje stava javnosti prema temi migrantskog poduzetništva. S ciljem ispitivanja percepcije migrantskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj, u radu su korištene metoda ispitivanja primjenom anketnog upitnika i metoda analize sadržaja. Rezultati istraživanja ukazuju na zaključak kako ispitanici iz uzorka u većoj mjeri ocjenjuju da nisu upoznati s pojmom migrantskog poduzetništva te da nisu dobro informirani o migrantskom poduzetništvu, ali iskazuju pozitivne stavove vezane za migrantske poduzetnike i njihov utjecaj na hrvatsko gospodarstvo, poduzetničko okruženje i kulturni život. Analiza medija utvrdila je mali broj objava koje se tiču migrantskog poduzetništva u hrvatskim medijima, ali i da je većina medijskih objava o migrantskom poduzetništvu pozitivne vrijednosne orijentacije i prema migrantima i prema temi migrantskog poduzetništva.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Maja Has (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Has, Maja; Volarević, Marija
Percepcija migrantskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj: Što građani misle, a što mediji izvještavaju? // ZBORNIK RADOVA 2. MEĐUNARODNE ZNANSTVENO-STRUČNE KONFERENCIJE „MIGARACIJE I IDENTITET: KULTURA, EKONOMIJA, DRŽAVA“
Zagreb: Institut za migracije i narodnosti, Zagreb Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti ‒ Razred za prirodne znanosti, 2021. str. 427-450 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Has, M. & Volarević, M. (2021) Percepcija migrantskog poduzetništva u Republici Hrvatskoj: Što građani misle, a što mediji izvještavaju?. U: ZBORNIK RADOVA 2. MEĐUNARODNE ZNANSTVENO-STRUČNE KONFERENCIJE „MIGARACIJE I IDENTITET: KULTURA, EKONOMIJA, DRŽAVA“.
@article{article, author = {Has, Maja and Volarevi\'{c}, Marija}, year = {2021}, pages = {427-450}, keywords = {migranti, migrantsko poduzetni\v{s}tvo, mediji, percepcija}, title = {Percepcija migrantskog poduzetni\v{s}tva u Republici Hrvatskoj: \v{S}to gra\djani misle, a \v{s}to mediji izvje\v{s}tavaju?}, keyword = {migranti, migrantsko poduzetni\v{s}tvo, mediji, percepcija}, publisher = {Institut za migracije i narodnosti, Zagreb Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti ‒ Razred za prirodne znanosti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Has, Maja and Volarevi\'{c}, Marija}, year = {2021}, pages = {427-450}, keywords = {migrants, migrant entrepreneurship, the media, perception}, title = {The Perception of Migrant Entrepreneurship in the Republic of Croatia: What do Citizens Think and What do the Media Report?}, keyword = {migrants, migrant entrepreneurship, the media, perception}, publisher = {Institut za migracije i narodnosti, Zagreb Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti ‒ Razred za prirodne znanosti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font