Pregled bibliografske jedinice broj: 1281639
Kupčev put Z generacije
Kupčev put Z generacije, 2020., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1281639 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kupčev put Z generacije
(Generation Z customer journey)
Autori
Dolčić, Ozana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
15.07
Godina
2020
Stranica
55
Mentor
Alić, Marta
Ključne riječi
kupčev put, generacija Z
(generation Z, customer journey)
Sažetak
Tema ovog rada je kupčev put Z generacije, odnosno proces odlučivanja o kupnji kroz koji njeni pripadnici prolaze. Teorijski dio rada sadrži definicije i analizu ponašanja kupaca, kupčevog puta, kao i svih njegovih faza, te kratak opis Z generacije i njenih karakteristika. Praktični dio rada sadrži istraživanje provedeno nad pripadnicima Z generacije vezano za njihovo kupovno ponašanje, odnosno njihov proces kupčevog puta. Istraživanje sadrži kratki uvod u anketu, metodolgiju istraživanja, analizu odgovora za svako pitanje te kratku analizu rezultata kroz faze kupčevog puta. Na kraju se nalazi zaključak donesen na temelju rezultata rada.
Izvorni jezik
Hrvatski