Pregled bibliografske jedinice broj: 1281559
Položaj slovenske poezije u hrvatskom školskom sustavu
Položaj slovenske poezije u hrvatskom školskom sustavu // Obdobja, 40 (2021), 529-537 doi:10.4312/Obdobja.40.529-537 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1281559 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Položaj slovenske poezije u hrvatskom školskom
sustavu
(The position of Slovenian poetry in Croatian
education)
Autori
Ljubešić, Marko
Izvornik
Obdobja (2784-7152) 40
(2021);
529-537
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
hrvatski školski sustav, slovenska poezija
(Croatian school system, Slovene poetry, mother tongue teaching)
Sažetak
U radu se prikazuje položaj slovenske poezije u suvremenom hrvatskom školskom programu sustav. U prvom dijelu analizira se nastavni plan i program za predmet Hrvatski jezik u osnovnoj i srednjim školama u Republici Hrvatskoj. U drugom dijelu prikazani su rezultati empirijskog istraživanja sa studentima integriranog preddiplomskog i poslijediplomskog učiteljskog studija te poslijediplomski studij hrvatskog jezika i književnosti na Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli o svojim iskustvima u dodiru sa slovenskom književnošću (s posebnim naglaskom na slovensku poezija). Osvjetljavajući položaj slovenske poezije kao dijela susjedne književnosti nastaju preduvjeti za prilagodbu nastavnih planova i programa školskih predmeta, posebice u tim krajevima Hrvatska, koja je blizu granice s Republikom Slovenijom, što je temelj za interkulturalne (kao i domaće) književno obrazovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija