Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1281501

Promocija zdravstvene ustanove izborom letka kao medija promocije


Hercigonja, Zoran
Promocija zdravstvene ustanove izborom letka kao medija promocije // Bilten Hrvatskog društva za medicinsku informatiku, 29 (2023), 1; 10-18 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1281501 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promocija zdravstvene ustanove izborom letka kao medija promocije
(Promotion of a health care facility by choosing a flyer as a promotion medium)

Autori
Hercigonja, Zoran

Izvornik
Bilten Hrvatskog društva za medicinsku informatiku (1330-0253) 29 (2023), 1; 10-18

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
promocija, zdravstvena ustanova, Microsoft Office Publisher, letak
(promotion, healthcare facility, Microsoft Office Publisher, flyer)

Sažetak
Pojam promocije u zdravstvu najčešće je vezan uz kontekst promocije zdravlja. Putem promotivnih aktivnosti zdravstvena institucija osigurava komunikaciju s javnosti u smislu prezentiranja preventivnih aktivnosti i brigom za svoje pacijente. Promocija ne podrazumijeva isključivo „reklamiranje“ zdravstvene institucije u svrhu dobivanja što većeg broja pacijenata već njegovanje odnosa s korisnicima zdravstvenih usluga, savjetovanje korisnika i pravovremeno informiranje. Promotivne aktivnosti moguće je plasirati preko različitih medija. Pritom treba imati u vidu troškove koje iziskuje cjelovita promotivna kampanja. Promocija zdravstvene ustanove jedan je od glavnih ciljeva prezentiranja zdravstvene ustanove te neizostavna komponenta u obrazovanju učenika. Stoga je u radu prikazan proces stvaranja promotivnog letka kao medija za informiranje i savjetovanje ciljane skupine, pacijenata pomoću aplikacije koja u promotivnoj kampanji stvara neznatne troškove.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Temeljne medicinske znanosti, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zoran Hercigonja (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Hercigonja, Zoran
Promocija zdravstvene ustanove izborom letka kao medija promocije // Bilten Hrvatskog društva za medicinsku informatiku, 29 (2023), 1; 10-18 (domaća recenzija, članak, stručni)
Hercigonja, Z. (2023) Promocija zdravstvene ustanove izborom letka kao medija promocije. Bilten Hrvatskog društva za medicinsku informatiku, 29 (1), 10-18.
@article{article, author = {Hercigonja, Zoran}, year = {2023}, pages = {10-18}, keywords = {promocija, zdravstvena ustanova, Microsoft Office Publisher, letak}, journal = {Bilten Hrvatskog dru\v{s}tva za medicinsku informatiku}, volume = {29}, number = {1}, issn = {1330-0253}, title = {Promocija zdravstvene ustanove izborom letka kao medija promocije}, keyword = {promocija, zdravstvena ustanova, Microsoft Office Publisher, letak} }
@article{article, author = {Hercigonja, Zoran}, year = {2023}, pages = {10-18}, keywords = {promotion, healthcare facility, Microsoft Office Publisher, flyer}, journal = {Bilten Hrvatskog dru\v{s}tva za medicinsku informatiku}, volume = {29}, number = {1}, issn = {1330-0253}, title = {Promotion of a health care facility by choosing a flyer as a promotion medium}, keyword = {promotion, healthcare facility, Microsoft Office Publisher, flyer} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font