Pregled bibliografske jedinice broj: 1281501
Promocija zdravstvene ustanove izborom letka kao medija promocije
Promocija zdravstvene ustanove izborom letka kao medija promocije // Bilten Hrvatskog društva za medicinsku informatiku, 29 (2023), 1; 10-18 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1281501 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija zdravstvene ustanove izborom letka kao
medija promocije
(Promotion of a health care facility by choosing a
flyer as a promotion medium)
Autori
Hercigonja, Zoran
Izvornik
Bilten Hrvatskog društva za medicinsku informatiku (1330-0253) 29
(2023), 1;
10-18
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
promocija, zdravstvena ustanova, Microsoft Office Publisher, letak
(promotion, healthcare facility, Microsoft Office Publisher, flyer)
Sažetak
Pojam promocije u zdravstvu najčešće je vezan uz kontekst promocije zdravlja. Putem promotivnih aktivnosti zdravstvena institucija osigurava komunikaciju s javnosti u smislu prezentiranja preventivnih aktivnosti i brigom za svoje pacijente. Promocija ne podrazumijeva isključivo „reklamiranje“ zdravstvene institucije u svrhu dobivanja što većeg broja pacijenata već njegovanje odnosa s korisnicima zdravstvenih usluga, savjetovanje korisnika i pravovremeno informiranje. Promotivne aktivnosti moguće je plasirati preko različitih medija. Pritom treba imati u vidu troškove koje iziskuje cjelovita promotivna kampanja. Promocija zdravstvene ustanove jedan je od glavnih ciljeva prezentiranja zdravstvene ustanove te neizostavna komponenta u obrazovanju učenika. Stoga je u radu prikazan proces stvaranja promotivnog letka kao medija za informiranje i savjetovanje ciljane skupine, pacijenata pomoću aplikacije koja u promotivnoj kampanji stvara neznatne troškove.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Temeljne medicinske znanosti, Informacijske i komunikacijske znanosti