Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1281298

Praćenje zadovoljstva korisnika privatnih zdravstvenih usluga


Brebrić, Marina; Ranogajec, Ana; Katović, Željka
Praćenje zadovoljstva korisnika privatnih zdravstvenih usluga // Izazovi u sestrinstvu - Pacijent prije svega (Challenges for the Nursing Profession – The Patient Comes First) / Eljuga, Ksenija (ur.).
Bjelovar: Veleučilište u Bjelovaru, 2019. 2, 31 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1281298 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Praćenje zadovoljstva korisnika privatnih zdravstvenih usluga
(Monitoring the satisfaction of users of private health services)

Autori
Brebrić, Marina ; Ranogajec, Ana ; Katović, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Izazovi u sestrinstvu - Pacijent prije svega (Challenges for the Nursing Profession – The Patient Comes First) / Eljuga, Ksenija - Bjelovar : Veleučilište u Bjelovaru, 2019

ISBN
978-953-7676-31-5

Skup
1.simpozij Veleučilišta u Bjelovaru povodom obilježavanja 10.godišnjice osnutka preddiplomskog stručnog studija Sestrinstvo, Izazovi u sestrinstvu - pacijent prije svega

Mjesto i datum
Bjelovar, Hrvatska, 22.11.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Zdravstvene usluge ; Zadovoljstvo korisnika ; Mjerenje zadovoljstva.
(health services ; customer satisfaction ; satisfaction measurement.)

Sažetak
Zadovoljstvo korisnika zdravstvenih usluga rezultat je pozitivne razlike između percepcija i očekivanja. Percepcija podrazumijeva dojam koji korisnici dobivaju tijekom procesa pružanja usluge kroz interakciju sa zdravstvenim djelatnicima i ostalim sudionicima. Korisnici ocjenjuju navedeni proces od prvog do posljednjeg kontakta s pružateljem jer nisu u mogućnosti procijeniti kvalitetu samog pregleda ili dijagnostičke pretrage zbog nedostatka specifičnoga znanja. Zadovoljstvo pruženom uslugom nastaje kada proces pružanja usluge i percepcija o primljenome nadmaše korisnikova očekivanja. Mjerenje i praćenje zadovoljstva korisnika privatnih zdravstvenih usluga iznimno su važni pružateljima kako bi poboljšali i unaprijedili eventualna odstupanja od klijentovih očekivanja. Najčešće metode koje se primjenjuju u mjerenju zadovoljstva korisnika jesu: ankete o zadovoljstvu, pisane pritužbe i prijedlozi, tajni korisnici i analiza izgubljenih klijenata. Zbog jednostavnosti primjene najčešće se koriste ankete. Poliklinika Aviva provela je istraživanje zadovoljstva korisnika SERVQAL anketnim upitnikom. Izračunavanjem ukupnog jaza koji predstavlja razliku između ukupne percepcije i očekivanja korisnika utvrđena je razina zadovoljstva korisnika zdravstvenih usluga Poliklinike. Praćenje zadovoljstva važan je segment poslovanja privatnih zdravstvenih ustanova. Usmjerenost na korisnika i izgradnja odnosa rezultira lojalnošću i povjerenjem, što kod korisnika stvara osjećaj sigurnosti

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poliklinika Aviva

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

vub.hr vub.hr

Poveznice na istraživačke podatke:

vub.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Brebrić, Marina; Ranogajec, Ana; Katović, Željka
Praćenje zadovoljstva korisnika privatnih zdravstvenih usluga // Izazovi u sestrinstvu - Pacijent prije svega (Challenges for the Nursing Profession – The Patient Comes First) / Eljuga, Ksenija (ur.).
Bjelovar: Veleučilište u Bjelovaru, 2019. 2, 31 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Brebrić, M., Ranogajec, A. & Katović, Ž. (2019) Praćenje zadovoljstva korisnika privatnih zdravstvenih usluga. U: Eljuga, K. (ur.)Izazovi u sestrinstvu - Pacijent prije svega (Challenges for the Nursing Profession – The Patient Comes First).
@article{article, author = {Brebri\'{c}, Marina and Ranogajec, Ana and Katovi\'{c}, \v{Z}eljka}, editor = {Eljuga, K.}, year = {2019}, pages = {31}, chapter = {2}, keywords = {Zdravstvene usluge, Zadovoljstvo korisnika, Mjerenje zadovoljstva.}, isbn = {978-953-7676-31-5}, title = {Pra\'{c}enje zadovoljstva korisnika privatnih zdravstvenih usluga}, keyword = {Zdravstvene usluge, Zadovoljstvo korisnika, Mjerenje zadovoljstva.}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Bjelovaru}, publisherplace = {Bjelovar, Hrvatska}, chapternumber = {2} }
@article{article, author = {Brebri\'{c}, Marina and Ranogajec, Ana and Katovi\'{c}, \v{Z}eljka}, editor = {Eljuga, K.}, year = {2019}, pages = {31}, chapter = {2}, keywords = {health services, customer satisfaction, satisfaction measurement.}, isbn = {978-953-7676-31-5}, title = {Monitoring the satisfaction of users of private health services}, keyword = {health services, customer satisfaction, satisfaction measurement.}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Bjelovaru}, publisherplace = {Bjelovar, Hrvatska}, chapternumber = {2} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font