Pregled bibliografske jedinice broj: 1280946
Aktivno uključivanje studenata u procese rehabilitacije djece potpomognute konjima
Aktivno uključivanje studenata u procese rehabilitacije djece potpomognute konjima // Međunarodna znanstvena konferencija 13. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice ; Internationa Scientific Conference 13th Days of Primary Schools A circle from science to the classroom
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2023. (plenarno, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1280946 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Aktivno uključivanje studenata u procese
rehabilitacije djece potpomognute konjima
(Active involvement of students in the rehabilitation
processes of children assisted by horses)
Autori
Bogut, Irella
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Izvornik
Međunarodna znanstvena konferencija 13. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice ; Internationa Scientific Conference 13th Days of Primary Schools A circle from science to the classroom
/ - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2023
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija 13. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice ; Internationa Scientific Conference 13th Days of Primary Schools A circle from science to the classroom
Mjesto i datum
Online ; Split, Hrvatska, 16.05.2023. - 17.05.2023
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
rehabilitacija potpomognuta konjima, studenti
(horse-assisted rehabilitation, students)
Sažetak
Uočena je važnost uporabe životinja u terapeutske svrhe na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku pa je u programu Prijediplomskog sveučilišnog studija Edukacijska rehabilitacija uveden izborni predmet Rehabilitacija potpomognuta životinjama. Ispitana su mišljenja i očekivanja studenata o rehabilitaciji potpomognutoj konjima. Svi studenti koji su upisali spomenuti kolegij, sudjelovali su u istraživanju. Svjesni su da rehabilitacija potpomognuta konjima može pomoći u psihičkom razvoju djeteta, u razvoju socijalnih vještina i u razvoju motoričkih vještina djeteta. Manji broj ispitanika iskazalo je bojazan o postojanju mogućnosti pojave infekcija i bolesti u radu sa životinjama ta da može doći do ozljeda prilikom provođenja rehabilitacijskih postupaka potpomognutih životinjama. Velika većina studenata se slaže s konstatacijom da je poželjno razvijati terapijski pristup s konjima, a iskustvo s vježbi kolegija veliki broj studenata bi željelo ponoviti u vidu volonterskog rada. Mišljenja studenata pokazuju da su praktično obrađene teme rehabilitacije potpomognute konjima u potpunosti ispunile svoju svrhu u kontekstu njihovog budućeg zanimanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Irella Bogut
(autor)