Pregled bibliografske jedinice broj: 1280696
Percepcija otvorene nastave
Percepcija otvorene nastave // Pogled kroz prozor, 11 (2022), 16, 4 (domaća recenzija, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 1280696 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija otvorene nastave
(Perception of open teaching)
Autori
Šare, Sonja
Izvornik
Pogled kroz prozor (1848-2171) 11
(2022);
16, 4
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
nastava, samostalnost, odluke, medicinska sestra
(teaching, indepedence, decisions, nurse)
Sažetak
Obrazovanje medicinskih sestara odvija se po petogodišnjem programu i zahtjeva suvremeni pristup u poučavanju. Tijekom poučavanja nastavnik/nastavnica planira metode i strategije poučavanja imajući na umu radno okruženje i očekivanja koja se postavljaju pred buduće medicinske sestre. Stoga je cilj ovog rada bio ispitati percepciju učenika medicinske škole o donošenju odluka i otvorenoj nastavi. Točnije, ispitano je postoji li razlika u percepciji učenika prvih i drugih razreda (općeobrazovno učenje) i učenika trećih, četvrtih i petih razreda (strukovno učenje). Rezultati pokazuju da ne postoji značajna razlika između ove dvije skupine ispitanika osim u tvrdnji „ Sudjelujem u određivanju datuma usmenog ispita“ (p<0, 05).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)