Pregled bibliografske jedinice broj: 1280454
Krizno komuniciranje u hotelskom poslovanju.
Krizno komuniciranje u hotelskom poslovanju., 2021., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1280454 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Krizno komuniciranje u hotelskom poslovanju.
(Crisis communication in hotel operation.)
Autori
Jurković, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
09.02
Godina
2021
Stranica
71
Mentor
Carev, Danijel
Ključne riječi
komunikacija, kriza, krizni menadžment, hotelska industrija, Fairmont Copley Plaza, Valamar
(communication, crisis, crisis management, hotel industry, Fairmont Copley Plaza, Valamar)
Sažetak
Predmet istraživanja ovoga specijalističkog diplomskog rada je krizno komuniciranje u hotelskom poslovanju. U radu su obrađeni pojmovi komunikacije, kriznog komuniciranja i kriznog menadžmenta u turizmu i hotelskom poslovanju te krizni plan, kao i primjeri kako su hotel Fairmont i Valamar reagirali u različitim kriznim situacijama. Raste broj kriza u suvremenom svijetu te iste postaju svakodnevnica. Važno je u takvim situacijama poznavati upravljanje hotelima, jer je velika osjetljivost turizma i hotelske industrije na promjene u okruženju te u kriznim situacijama. Zbog toga je bitno naglasit da upravo to predstavlja krizni menadžment koji na preventivan način nastoji izbjeći krizu te ublažit i smanjit destruktivne posljedice krize. Ima nekoliko obilježja koja su zajednička svim kriznim situacijama, a to su: neočekivane okolnosti, brzina i eskalacija događaja, prisutnost panike, tendencija ka iracionalnom i ishitrenom djelovanju zbog snažnih emocija, kaos u unutarnjem komuniciranju, čak i kada poduzeće ima razrađen komunikacijski plan za krizne situacije, sveprisutnost medija je prijetnja reputaciji poduzeća. U takvim kriznim uvjetima od velike je važnosti produktivna komunikacija s javnosti, jer u trenucima kad se kriza događa neovisno radi li se o terorističkom napadu, prirodnoj katastrofi ili nečemu trećem, turisti uglavnom utočište i sigurnost traže u okviru hotela, stoga hoteli moraju biti spremni za svaku kriznu situaciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas