Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1280440

Upravljanje, strategija i konkurentnost trgovačke marke.


Džimbeg, Ivan
Upravljanje, strategija i konkurentnost trgovačke marke., 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1280440 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje, strategija i konkurentnost trgovačke marke.
(Brand management, strategy and competitiveness.)

Autori
Džimbeg, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
14.10

Godina
2019

Stranica
30

Mentor
Carev, Danijel

Ključne riječi
upravljanje trgovačkom markom, strategija brenda, marketinška komunikacija
(brand management, brand strategy, marketing communication)

Sažetak
Ovaj završni rad je usmjeren na istraživanje načina na koji velike tvrtke općenito upravljaju svojim proizvodima, strategiji upravljanja marketingom i različitim trgovačkim markama. Praktično cijena i kvaliteta utječu na odluke o kupnji proizvoda neke marke, čime kod kupca ako vjeruje u tu marku proizvoda cijena nije bitna. Pri svemu navedenom u radu se prezentira nova tehnologija u oblikovanju trgovačke marke kao i stav kupaca.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Danijel Carev (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Džimbeg, Ivan
Upravljanje, strategija i konkurentnost trgovačke marke., 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Džimbeg, I. (2019) 'Upravljanje, strategija i konkurentnost trgovačke marke.', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {D\v{z}imbeg, Ivan}, year = {2019}, pages = {30}, keywords = {upravljanje trgova\v{c}kom markom, strategija brenda, marketin\v{s}ka komunikacija}, title = {Upravljanje, strategija i konkurentnost trgova\v{c}ke marke.}, keyword = {upravljanje trgova\v{c}kom markom, strategija brenda, marketin\v{s}ka komunikacija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {D\v{z}imbeg, Ivan}, year = {2019}, pages = {30}, keywords = {brand management, brand strategy, marketing communication}, title = {Brand management, strategy and competitiveness.}, keyword = {brand management, brand strategy, marketing communication}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font