Pregled bibliografske jedinice broj: 1280440
Upravljanje, strategija i konkurentnost trgovačke marke.
Upravljanje, strategija i konkurentnost trgovačke marke., 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1280440 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje, strategija i konkurentnost trgovačke
marke.
(Brand management, strategy and competitiveness.)
Autori
Džimbeg, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
14.10
Godina
2019
Stranica
30
Mentor
Carev, Danijel
Ključne riječi
upravljanje trgovačkom markom, strategija brenda, marketinška komunikacija
(brand management, brand strategy, marketing communication)
Sažetak
Ovaj završni rad je usmjeren na istraživanje načina na koji velike tvrtke općenito upravljaju svojim proizvodima, strategiji upravljanja marketingom i različitim trgovačkim markama. Praktično cijena i kvaliteta utječu na odluke o kupnji proizvoda neke marke, čime kod kupca ako vjeruje u tu marku proizvoda cijena nije bitna. Pri svemu navedenom u radu se prezentira nova tehnologija u oblikovanju trgovačke marke kao i stav kupaca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija