Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1280333

Mogućnosti implementacije LEGO edukacije u prvi razred osnovne škole: Percepcije učitelja informatike


Jelić, Jadran; Pleština, Vladimir
Mogućnosti implementacije LEGO edukacije u prvi razred osnovne škole: Percepcije učitelja informatike // Politehnika, 7 (2023), 8-9 doi:10.36978/cte.7.1.1 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1280333 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnosti implementacije LEGO edukacije u prvi razred osnovne škole: Percepcije učitelja informatike
(Possibilities of implementing LEGO education in the first grade of elementary school: Perceptions of teachers of the subject of Informatics)

Autori
Jelić, Jadran ; Pleština, Vladimir

Izvornik
Politehnika (2584-5373) 7 (2023); 8-9

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
robotika ; LEGO WeDo 2.0 ; robotika u Informatici ; osnovna škola ; robotika u nastavi
(robotics ; LEGO WeDo 2.0 ; robotics in Informatics ; elementary school ; robotics in education)

Sažetak
Iako je robotika višedisciplinarno područje koje posljednjih desetak godina sve više zalazi i u područje obrazovanja, njena primjena u osnovnim školama još uvijek u povojima. U ovom radu je provedeno istraživanje s ciljem rasvjetljavanja problematike upotrebe robotike unutar nastavnog predmeta Informatike te analize stupnja zainteresiranosti učitelja za implementacijom LEGO WeDo 2.0 edukativnog programa u prve razrede osnovne škole. Istraživanje je provedeno među 70 učitelja i učiteljica nastavnog predmeta Informatika u osnovnim školama grada Zagreba. Istraživanje je provedeno kroz tri faze, a kao instrument istraživanja korišten je online anketni upitnik. Sudionici istraživanja su u prvom dijelu odgovorili na upitnik, a potom im je prezentirano LEGO WeDo 2.0 programsko sučelje i Prijedlog nastavnog programa robotike za učenike prvog razreda osnovne škole te način implementacije u nastavni predmet Informatika. Drugi dio upitnika je proveden nakon prezentacije nakon koje su učitelji mogli procijeniti primjenu LEGO WeDo 2.0 u nastavi. Rezultati su pokazali kako su se osobni stavovi o primjeni robotike u nastavi promijenili nakon prezentacije. Učitelji su pokazali visoku razinu spremnosti na implementaciju i korištenje LEGO WeDo edukativnog programa u nastavnom sadržaju za prve razrede osnovne škole. Kao najveće prednosti edukativnog programa prepoznali su podizanje digitalne i informatičke pismenosti kod učenika, poticanje kritičkog razmišljanja i zanimanja za STEM discipline, a najveće ograničenje vide u visokim troškovima nabave robotskih setova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Elektrotehnika, Računarstvo, Interdisciplinarne tehničke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Vladimir Pleština (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi

Citiraj ovu publikaciju:

Jelić, Jadran; Pleština, Vladimir
Mogućnosti implementacije LEGO edukacije u prvi razred osnovne škole: Percepcije učitelja informatike // Politehnika, 7 (2023), 8-9 doi:10.36978/cte.7.1.1 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Jelić, J. & Pleština, V. (2023) Mogućnosti implementacije LEGO edukacije u prvi razred osnovne škole: Percepcije učitelja informatike. Politehnika, 7, 8-9 doi:10.36978/cte.7.1.1.
@article{article, author = {Jeli\'{c}, Jadran and Ple\v{s}tina, Vladimir}, year = {2023}, pages = {8-9}, DOI = {10.36978/cte.7.1.1}, keywords = {robotika, LEGO WeDo 2.0, robotika u Informatici, osnovna \v{s}kola, robotika u nastavi}, journal = {Politehnika}, doi = {10.36978/cte.7.1.1}, volume = {7}, issn = {2584-5373}, title = {Mogu\'{c}nosti implementacije LEGO edukacije u prvi razred osnovne \v{s}kole: Percepcije u\v{c}itelja informatike}, keyword = {robotika, LEGO WeDo 2.0, robotika u Informatici, osnovna \v{s}kola, robotika u nastavi} }
@article{article, author = {Jeli\'{c}, Jadran and Ple\v{s}tina, Vladimir}, year = {2023}, pages = {8-9}, DOI = {10.36978/cte.7.1.1}, keywords = {robotics, LEGO WeDo 2.0, robotics in Informatics, elementary school, robotics in education}, journal = {Politehnika}, doi = {10.36978/cte.7.1.1}, volume = {7}, issn = {2584-5373}, title = {Possibilities of implementing LEGO education in the first grade of elementary school: Perceptions of teachers of the subject of Informatics}, keyword = {robotics, LEGO WeDo 2.0, robotics in Informatics, elementary school, robotics in education} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Central and East European Online Library - CEEOL


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font