Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1279988

JE LI CJELOŽIVOTNO OBRAZOVANJE OSJETLJIVO PREMA RANJIVIM SKUPINAMA?


Herceg, Jadranka; Kušić, Siniša; Vrcelj, Sofija
JE LI CJELOŽIVOTNO OBRAZOVANJE OSJETLJIVO PREMA RANJIVIM SKUPINAMA? // POST-KRIZNO OBRAZOVANJE ODRASLIH / Žiljak, Tihomir ; Rajić, Višnja ; Koludrović, Morana ; Kušić, Siniša ; Krešić Klaucke, Ivana (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2022. str. 36-44 (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1279988 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
JE LI CJELOŽIVOTNO OBRAZOVANJE OSJETLJIVO PREMA RANJIVIM SKUPINAMA?
(IS LIFELONG EDUCATION SENSIBLE TOWARDS VULNERABLE GROUPS?)

Autori
Herceg, Jadranka ; Kušić, Siniša ; Vrcelj, Sofija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
POST-KRIZNO OBRAZOVANJE ODRASLIH / Žiljak, Tihomir ; Rajić, Višnja ; Koludrović, Morana ; Kušić, Siniša ; Krešić Klaucke, Ivana - Zagreb : Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2022, 36-44

Skup
POST-KRIZNO OBRAZOVANJE ODRASLIH

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 02.12.2022. - 03.12.2022

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
ranjive skupine, situacijska ranjivost, inherentna ranjivost, cjeloživotno obrazovanje, obrazovanje odraslih.
(vulnerable groups, situational vulnerability, inherent vulnerability, lifelong learning, adult education)

Sažetak
U radu se analiziraju ranjive skupine u kontekstu cjeloživotnog obrazovanja. Iako pri određivanju ranjivih skupina treba uzeti u obzir širi kontekst socio- kulturnog pozicioniranja, što sugerira da će ranjivost varirati od mjesta do mjesta i od zajednice do zajednice te da je obrazovanje javno dobro na nacionalnoj i globalnoj (europskoj i svjetskoj) razini, ranjive skupine susreću se s nizom problema u obrazovanju. Potrebno je razumijevanje ranjivosti putem veće razine izloženosti teškoćama u akademskoj ili društvenoj integraciji, odnosno putem smanjenih mogućnosti za neke aspekte i razine obrazovanja. Ovakvo pozicioniranje ranjivih skupina u obrazovanju pretpostavlja susretanje ranjivih skupina s nizom specifičnih prepreka povezanih s njihovim situacijskim ili inherentnim društvenim položajima i identitetima. Prihvaćajući situacijsku i inherentnu ranjivost, kao dinamične kategorije u koncipiranju (cjeloživotnog) obrazovanja, valja jasno artikulirati organizacijske, didaktičke, sadržajne i savjetodavne aspekte obrazovanja koji bi uvažavali ranjivost i poticali ranjive skupine na uključivanje u obrazovanje u periodima koje one procjenjuju najoptimalnijim. Kako je obrazovanje najčešće prilagođeno neranjivim skupinama i dominantnoj kulturi, velike nade polažu se u cjeloživotno obrazovanje koje može u većoj mjeri uvažiti potrebe ranjivih skupina te im omogućiti uključenost u društveni život, smanjiti siromaštvo, poljuljati stereotipe i smanjiti stigmatizaciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-uniri-drustv-18-124 - Andragoški djelatnici i obrazovanje za održivi razvoj (ADOOR) (Kušić, Siniša, NadSve - UNIRI Sredstva potpore znanstvenim istraživanjima) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Sofija Vrcelj (autor)

Avatar Url Siniša Kušić (autor)

Avatar Url Jadranka Herceg (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Herceg, Jadranka; Kušić, Siniša; Vrcelj, Sofija
JE LI CJELOŽIVOTNO OBRAZOVANJE OSJETLJIVO PREMA RANJIVIM SKUPINAMA? // POST-KRIZNO OBRAZOVANJE ODRASLIH / Žiljak, Tihomir ; Rajić, Višnja ; Koludrović, Morana ; Kušić, Siniša ; Krešić Klaucke, Ivana (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2022. str. 36-44 (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
Herceg, J., Kušić, S. & Vrcelj, S. (2022) JE LI CJELOŽIVOTNO OBRAZOVANJE OSJETLJIVO PREMA RANJIVIM SKUPINAMA?. U: Žiljak, T., Rajić, V., Koludrović, M., Kušić, S. & Krešić Klaucke, I. (ur.)POST-KRIZNO OBRAZOVANJE ODRASLIH.
@article{article, author = {Herceg, Jadranka and Ku\v{s}i\'{c}, Sini\v{s}a and Vrcelj, Sofija}, year = {2022}, pages = {36-44}, keywords = {ranjive skupine, situacijska ranjivost, inherentna ranjivost, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, obrazovanje odraslih.}, title = {JE LI CJELO\v{Z}IVOTNO OBRAZOVANJE OSJETLJIVO PREMA RANJIVIM SKUPINAMA?}, keyword = {ranjive skupine, situacijska ranjivost, inherentna ranjivost, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, obrazovanje odraslih.}, publisher = {Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Herceg, Jadranka and Ku\v{s}i\'{c}, Sini\v{s}a and Vrcelj, Sofija}, year = {2022}, pages = {36-44}, keywords = {vulnerable groups, situational vulnerability, inherent vulnerability, lifelong learning, adult education}, title = {IS LIFELONG EDUCATION SENSIBLE TOWARDS VULNERABLE GROUPS?}, keyword = {vulnerable groups, situational vulnerability, inherent vulnerability, lifelong learning, adult education}, publisher = {Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font