Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1279743

Glazbene aktivnosti kao doprinos razvoju socio- emocionalnih kompetencija i dobrobiti djece u predškolskoj ustanovi


Bačlija Sušić, B; Buerger-Petrović, Natalija
Glazbene aktivnosti kao doprinos razvoju socio- emocionalnih kompetencija i dobrobiti djece u predškolskoj ustanovi // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8. Glazba i dobrobit u obrazovanju i umjetnosti. Zbornik radova Osmog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2023. str. 19-35 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1279743 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Glazbene aktivnosti kao doprinos razvoju socio- emocionalnih kompetencija i dobrobiti djece u predškolskoj ustanovi
(MUSICAL ACTIVITIES AS A CONTRIBUTION TO THE DEVELOPMENT OF SOCIO-EMOTIONAL COMPETENCES AND WELL-BEING OF CHILDREN IN A PRESCHOOL INSTITUTION)

Autori
Bačlija Sušić, B ; Buerger-Petrović, Natalija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8. Glazba i dobrobit u obrazovanju i umjetnosti. Zbornik radova Osmog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga / Vidulin, Sabina - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2023, 19-35

ISBN
978-953-377-017-8

Skup
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8 Glazba i dobrobit u obrazovanju i umjetnosti

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 04.05.2023. - 06.05.2023

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
akcijsko istraživanje ; djeca predškolske dobi ; dobrobit ; glazbene aktivnosti ; socijalno-emocionalno učenje ; socijalno-emocionalne kompetencije
(action research ; musical activities ; socio-emotional learning ; socio-emotional competencies ; well-being.)

Sažetak
Poticanje i razvoj socijalno-emocionalnih kompetencija (SEK) djece povjereno je odgojno- obrazovnomu sustavu kao izvanobiteljskoj instituciji (Europska komisija, 2018). Polazeći od poveznica između glazbe i socijalno-emocionalnoga učenja, ističe se tzv. glazbeno socijalno emocionalno učenje (engl. Musical Social Emotional Learning, MSEL). S ciljem razvoja SEK-a i stvaranja bolje grupne kohezije djece (N = 27) u dobi od 5 do 7 godina provedeni su različiti oblici integriranih glazbenih aktivnosti tijekom triju etapa akcijskoga istraživanja te je procijenjena uključenost i dobrobit djece prije provođenja aktivnosti i nakon nje. Zaključeno je da su provedene glazbene aktivnosti doprinijele razvoju SEK-a i boljoj grupnoj koheziji, što je potvrđeno višom razinom uključenosti i dobrobiti djece u skupini.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Blaženka Bačlija Sušić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bačlija Sušić, B; Buerger-Petrović, Natalija
Glazbene aktivnosti kao doprinos razvoju socio- emocionalnih kompetencija i dobrobiti djece u predškolskoj ustanovi // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8. Glazba i dobrobit u obrazovanju i umjetnosti. Zbornik radova Osmog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2023. str. 19-35 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bačlija Sušić, B. & Buerger-Petrović, N. (2023) Glazbene aktivnosti kao doprinos razvoju socio- emocionalnih kompetencija i dobrobiti djece u predškolskoj ustanovi. U: Vidulin, S. (ur.)Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8. Glazba i dobrobit u obrazovanju i umjetnosti. Zbornik radova Osmog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga.
@article{article, author = {Ba\v{c}lija Su\v{s}i\'{c}, B and Buerger-Petrovi\'{c}, Natalija}, editor = {Vidulin, S.}, year = {2023}, pages = {19-35}, keywords = {akcijsko istra\v{z}ivanje, djeca pred\v{s}kolske dobi, dobrobit, glazbene aktivnosti, socijalno-emocionalno u\v{c}enje, socijalno-emocionalne kompetencije}, isbn = {978-953-377-017-8}, title = {Glazbene aktivnosti kao doprinos razvoju socio- emocionalnih kompetencija i dobrobiti djece u pred\v{s}kolskoj ustanovi}, keyword = {akcijsko istra\v{z}ivanje, djeca pred\v{s}kolske dobi, dobrobit, glazbene aktivnosti, socijalno-emocionalno u\v{c}enje, socijalno-emocionalne kompetencije}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ba\v{c}lija Su\v{s}i\'{c}, B and Buerger-Petrovi\'{c}, Natalija}, editor = {Vidulin, S.}, year = {2023}, pages = {19-35}, keywords = {action research, musical activities, socio-emotional learning, socio-emotional competencies, well-being.}, isbn = {978-953-377-017-8}, title = {MUSICAL ACTIVITIES AS A CONTRIBUTION TO THE DEVELOPMENT OF SOCIO-EMOTIONAL COMPETENCES AND WELL-BEING OF CHILDREN IN A PRESCHOOL INSTITUTION}, keyword = {action research, musical activities, socio-emotional learning, socio-emotional competencies, well-being.}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font