Pregled bibliografske jedinice broj: 1279743
Glazbene aktivnosti kao doprinos razvoju socio- emocionalnih kompetencija i dobrobiti djece u predškolskoj ustanovi
Glazbene aktivnosti kao doprinos razvoju socio- emocionalnih kompetencija i dobrobiti djece u predškolskoj ustanovi // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8. Glazba i dobrobit u obrazovanju i umjetnosti. Zbornik radova Osmog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2023. str. 19-35 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1279743 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glazbene aktivnosti kao doprinos razvoju socio-
emocionalnih kompetencija i dobrobiti djece u
predškolskoj ustanovi
(MUSICAL ACTIVITIES AS A CONTRIBUTION TO THE
DEVELOPMENT OF SOCIO-EMOTIONAL COMPETENCES AND
WELL-BEING OF CHILDREN IN A PRESCHOOL INSTITUTION)
Autori
Bačlija Sušić, B ; Buerger-Petrović, Natalija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8. Glazba i dobrobit u obrazovanju i umjetnosti. Zbornik radova Osmog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga
/ Vidulin, Sabina - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2023, 19-35
ISBN
978-953-377-017-8
Skup
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8 Glazba i dobrobit u obrazovanju i umjetnosti
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 04.05.2023. - 06.05.2023
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
akcijsko istraživanje ; djeca predškolske dobi ; dobrobit ; glazbene aktivnosti ; socijalno-emocionalno učenje ; socijalno-emocionalne kompetencije
(action research ; musical activities ; socio-emotional learning ; socio-emotional competencies ; well-being.)
Sažetak
Poticanje i razvoj socijalno-emocionalnih kompetencija (SEK) djece povjereno je odgojno- obrazovnomu sustavu kao izvanobiteljskoj instituciji (Europska komisija, 2018). Polazeći od poveznica između glazbe i socijalno-emocionalnoga učenja, ističe se tzv. glazbeno socijalno emocionalno učenje (engl. Musical Social Emotional Learning, MSEL). S ciljem razvoja SEK-a i stvaranja bolje grupne kohezije djece (N = 27) u dobi od 5 do 7 godina provedeni su različiti oblici integriranih glazbenih aktivnosti tijekom triju etapa akcijskoga istraživanja te je procijenjena uključenost i dobrobit djece prije provođenja aktivnosti i nakon nje. Zaključeno je da su provedene glazbene aktivnosti doprinijele razvoju SEK-a i boljoj grupnoj koheziji, što je potvrđeno višom razinom uključenosti i dobrobiti djece u skupini.
Izvorni jezik
Hrvatski