Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1278382

Uključivanje djeteta u odgojno-obrazovnu ustanovu


Biškup, Helena
Uključivanje djeteta u odgojno-obrazovnu ustanovu // Promjene u RPOO-u – RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno / Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.).
Čakovec: OMEP Hrvatska, 2022. str. 176-182 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1278382 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uključivanje djeteta u odgojno-obrazovnu ustanovu
(Children's transition to kindergarten)

Autori
Biškup, Helena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Promjene u RPOO-u – RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno / Višnjić Jevtić, Adrijana - Čakovec : OMEP Hrvatska, 2022, 176-182

ISBN
978-953-57634-2-0

Skup
Promjene u RPOO-u – RPOO kao promjena: Odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno.

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 11.11.2021. - 12.11.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
prilagodba ; istraživanje mišljenja odgojitelja ; samoprocjena pedagoške prakse ; suradnja odgojitelja i roditelja ; suvremeno djetinjstvo
(adaptation ; research of educators' opinions ; self-assessment of pedagogical practice ; cooperation educators and parents ; modern childhood)

Sažetak
Suvremeni način života te aktualne globalne, gospodarske, društvene i zdravstvene promjene uvelike se održavaju i utječu na suvremeno dijete i djetinjstvo. Djeca u suvremenom svijetu sve ranije ulaze u sustav institucionalnog ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (Visković i Višnjić Jevtić, 2019) te su djeca danas više nego ikad usmjerena odrastanju u institucijskom kontekstu (Rogulj, 2018). U prvom dijelu rada teorijski se promišlja o uključivanju djeteta u odgojno-obrazovnu instituciju. Uključivanje se smatra velikom prekretnicu i značajnom promjenom u životu djeteta pri čemu se dijete mora priviknuti na novo socijalno, prostorno i materijalno okruženje. U tom se razdoblju stvaraju novi odnosi između djeteta, roditelja i odgojitelja, dogovaraju se nova pravila te se promišlja o dijeljenju cjelokupne odgovornosti za dijete U nastavku rada opisano je istraživanje čije je cilj otkriti kako odgojitelji doživljavaju proces uključivanja djeteta u instituciju te utvrditi kojim se mehanizama služe u procesu prilagodbe. Ujedno, nastoji se utvrditi u kolikoj mjeri i na koje načine odgojitelji surađuju s roditeljima u cilju što uspješnijeg uključivanja djeteta u odgojno-obrazovnu instituciju. Isto tako, raspravlja se je li došlo do značajnijih promjena u razdoblje prilagodbe uslijed novonastale situacije izazvane globalnom epidemijom. Ispunjavanjem online upitnika u istraživanju sudjeluje 150 odgojitelja djece rane i predškolske dobi. Rezultati otkrivaju različite mehanizme kojima se odgojitelji služe u procesu uključivanja djeteta u odgojno – obrazovnu instituciju, a 100% sudionika naglašava nužnost kvalitetne suradnje odgojitelja i roditelja u tom razdoblju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Helena Biškup (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Biškup, Helena
Uključivanje djeteta u odgojno-obrazovnu ustanovu // Promjene u RPOO-u – RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno / Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.).
Čakovec: OMEP Hrvatska, 2022. str. 176-182 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Biškup, H. (2022) Uključivanje djeteta u odgojno-obrazovnu ustanovu. U: Višnjić Jevtić, A. (ur.)Promjene u RPOO-u – RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno.
@article{article, author = {Bi\v{s}kup, Helena}, editor = {Vi\v{s}nji\'{c} Jevti\'{c}, A.}, year = {2022}, pages = {176-182}, keywords = {prilagodba, istra\v{z}ivanje mi\v{s}ljenja odgojitelja, samoprocjena pedago\v{s}ke prakse, suradnja odgojitelja i roditelja, suvremeno djetinjstvo}, isbn = {978-953-57634-2-0}, title = {Uklju\v{c}ivanje djeteta u odgojno-obrazovnu ustanovu}, keyword = {prilagodba, istra\v{z}ivanje mi\v{s}ljenja odgojitelja, samoprocjena pedago\v{s}ke prakse, suradnja odgojitelja i roditelja, suvremeno djetinjstvo}, publisher = {OMEP Hrvatska}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bi\v{s}kup, Helena}, editor = {Vi\v{s}nji\'{c} Jevti\'{c}, A.}, year = {2022}, pages = {176-182}, keywords = {adaptation, research of educators' opinions, self-assessment of pedagogical practice, cooperation educators and parents, modern childhood}, isbn = {978-953-57634-2-0}, title = {Children's transition to kindergarten}, keyword = {adaptation, research of educators' opinions, self-assessment of pedagogical practice, cooperation educators and parents, modern childhood}, publisher = {OMEP Hrvatska}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font