Pregled bibliografske jedinice broj: 127766
Kako obrazovni sustav Novog Zelanda djeluje na komunikacijsku kompetenciju učenika
Kako obrazovni sustav Novog Zelanda djeluje na komunikacijsku kompetenciju učenika // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II / Pavličević Franjić D., Kovačević M. (ur.).
Zagreb: Naklada Slap, 2003.
CROSBI ID: 127766 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako obrazovni sustav Novog Zelanda djeluje na komunikacijsku kompetenciju učenika
(The Role of Education System in Developing Communicative Competence in New Zealand Schools)
Autori
Vilke, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini II
Urednik/ci
Pavličević Franjić D., Kovačević M.
Izdavač
Naklada Slap
Grad
Zagreb
Godina
2003
Raspon stranica
ISBN
953-191-208-4
Ključne riječi
komunikacijska kompetencija, obrazovni sustav, gramatika, standardni/nestandarni jezik
(communicative competence, education system, grammar, standard/non-standard language)
Sažetak
U članku se analiziraju rezultati ankete provedene u tri škole u Novom Zelandu s 54 monolingvalna učenika i 36 bilingvalnih. Anketom se istražuje utjecaj obrazovnog sustava Novog Zelanda na razvoj komunikacijske kompetencije učenika uspoređujući rezultate s rezultatima istovjetne ankete provedene u našim školama. Usporedba govori u prilog principima na kojima se zasniva obrazovni sustav Novog Zelanda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija