Pregled bibliografske jedinice broj: 1277469
Povezanost nastave glazbe i izvannastavnih glazbenih aktivnosti s kvalitetom školskoga života učenika
Povezanost nastave glazbe i izvannastavnih glazbenih aktivnosti s kvalitetom školskoga života učenika // Glazba i dobrobit u obrazovanju i umjetnosti / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Muzička akademija u Puli, 2023. str. 103-119 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1277469 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost nastave glazbe i izvannastavnih glazbenih
aktivnosti s kvalitetom školskoga života učenika
(Correlation of music teaching and extracurricular
music activities with the quality of student's
school life)
Autori
Mucić, Mia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Glazba i dobrobit u obrazovanju i umjetnosti
/ Vidulin, Sabina - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Muzička akademija u Puli, 2023, 103-119
ISBN
978-953-377-017-8
Skup
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 04.05.2023. - 06.05.2023
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
emocionalna i socijalna dobrobit ; izvannastavne aktivnosti ; kvaliteta školskoga života ; nastava glazbe.
(emotional and social well-being ; extracurricular activities ; music education ; quality of school life.)
Sažetak
Ovim se radom istražuju povezanosti sudjelovanja u nastavnim i izvannastavnim glazbenim aktivnostima s procjenom kvalitete školskoga života učenika, tj. općim zadovoljstvom školom, školskim uspjehom i socijalnom integracijom učenika. U istraživanju su korišteni Upitnik kvalitete školskoga života (Quality of School Life) prilagođen na hrvatski jezik te neke supskale Upitnika o glazbenim nagradama Barcelona (Barcelona Musical Reward) i Upitnika o upotrebi glazbe (The Music USE) koji ispituju odnos učenika prema glazbi. U istraživanju su sudjelovali učenici predmetne nastave glazbe iz pet osnovnih škola iz pet slavonskih županija, po jedna škola iz svake županije. Rezultati pokazuju da učenici koji se rado uključuju u nastavne i izvannastavne glazbene aktivnosti snažnije doživljavaju glazbu te imaju općenito pozitivniji stav prema školi i procesu učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)