Pregled bibliografske jedinice broj: 1277220
Stavovi dijela učenika i učitelja Osječko-baranjske županije o terenskoj nastavi u Vukovaru
Stavovi dijela učenika i učitelja Osječko-baranjske županije o terenskoj nastavi u Vukovaru // Poučavanje povijesti, II (2023), 1; 127-134 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1277220 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi dijela učenika i učitelja Osječko-baranjske
županije o terenskoj nastavi u Vukovaru
(Attitudes of a part of Osijek-Baranja county
students and teachers on field teaching in Vukovar)
Autori
Mazur, Tamara ; Švelinger, Silvija
Izvornik
Poučavanje povijesti (2939-2373) II
(2023), 1;
127-134
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
nastava Povijesti, Vukovar, osmi razred
(History, Vukovar, eighth grade)
Sažetak
Radom se prikazuju stavovi učenika osmih razreda i učitelja Povijesti osnovnih škola o terenskoj nastavi Povijesti u Vukovaru na odabranom uzorku. Izvanučionička nastava specifičan je oblik nastave koji se izvodi izvan učionice, da bi se što bolje realizirali oni nastavni sadržaji za koje je potrebno neposredno promatranje. U organizaciji Ministarstva znanosti i obrazovanja, uvedena je obvezna terenska nastava Posjet učenika osmih razreda Vukovaru za sve učenike osmih razreda s područja Republike Hrvatske. Javna ustanova Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar kroz projekt upoznaje učenike s vrijednostima Domovinskog rata i važnostima Bitke za Vukovar. Istraživanje je provedeno anketiranjem pomoću anketnog upitnika te su analizirani stavovi anketiranih sudionika. Istraživanjem su prikupljeni kvantitativni podaci pomoću kojih se mogu odrediti stavovi o terenskoj nastavi u Vukovaru.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Povijest, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)