Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1277220

Stavovi dijela učenika i učitelja Osječko-baranjske županije o terenskoj nastavi u Vukovaru


Mazur, Tamara; Švelinger, Silvija
Stavovi dijela učenika i učitelja Osječko-baranjske županije o terenskoj nastavi u Vukovaru // Poučavanje povijesti, II (2023), 1; 127-134 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1277220 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi dijela učenika i učitelja Osječko-baranjske županije o terenskoj nastavi u Vukovaru
(Attitudes of a part of Osijek-Baranja county students and teachers on field teaching in Vukovar)

Autori
Mazur, Tamara ; Švelinger, Silvija

Izvornik
Poučavanje povijesti (2939-2373) II (2023), 1; 127-134

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
nastava Povijesti, Vukovar, osmi razred
(History, Vukovar, eighth grade)

Sažetak
Radom se prikazuju stavovi učenika osmih razreda i učitelja Povijesti osnovnih škola o terenskoj nastavi Povijesti u Vukovaru na odabranom uzorku. Izvanučionička nastava specifičan je oblik nastave koji se izvodi izvan učionice, da bi se što bolje realizirali oni nastavni sadržaji za koje je potrebno neposredno promatranje. U organizaciji Ministarstva znanosti i obrazovanja, uvedena je obvezna terenska nastava Posjet učenika osmih razreda Vukovaru za sve učenike osmih razreda s područja Republike Hrvatske. Javna ustanova Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar kroz projekt upoznaje učenike s vrijednostima Domovinskog rata i važnostima Bitke za Vukovar. Istraživanje je provedeno anketiranjem pomoću anketnog upitnika te su analizirani stavovi anketiranih sudionika. Istraživanjem su prikupljeni kvantitativni podaci pomoću kojih se mogu odrediti stavovi o terenskoj nastavi u Vukovaru.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Povijest, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tamara Mazur (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mazur, Tamara; Švelinger, Silvija
Stavovi dijela učenika i učitelja Osječko-baranjske županije o terenskoj nastavi u Vukovaru // Poučavanje povijesti, II (2023), 1; 127-134 (domaća recenzija, članak, stručni)
Mazur, T. & Švelinger, S. (2023) Stavovi dijela učenika i učitelja Osječko-baranjske županije o terenskoj nastavi u Vukovaru. Poučavanje povijesti, II (1), 127-134.
@article{article, author = {Mazur, Tamara and \v{S}velinger, Silvija}, year = {2023}, pages = {127-134}, keywords = {nastava Povijesti, Vukovar, osmi razred}, journal = {Pou\v{c}avanje povijesti}, volume = {II}, number = {1}, issn = {2939-2373}, title = {Stavovi dijela u\v{c}enika i u\v{c}itelja Osje\v{c}ko-baranjske \v{z}upanije o terenskoj nastavi u Vukovaru}, keyword = {nastava Povijesti, Vukovar, osmi razred} }
@article{article, author = {Mazur, Tamara and \v{S}velinger, Silvija}, year = {2023}, pages = {127-134}, keywords = {History, Vukovar, eighth grade}, journal = {Pou\v{c}avanje povijesti}, volume = {II}, number = {1}, issn = {2939-2373}, title = {Attitudes of a part of Osijek-Baranja county students and teachers on field teaching in Vukovar}, keyword = {History, Vukovar, eighth grade} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font