Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1276467

Osobnost učenika u kontekstu nastavnog procesa likovne kulture


Klanjčić, Mihael
Osobnost učenika u kontekstu nastavnog procesa likovne kulture, 2019., diplomski rad, diplomski, Akademija likovnih umjetnosti u Zagrebu, Zagreb


CROSBI ID: 1276467 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osobnost učenika u kontekstu nastavnog procesa likovne kulture
(Pupils' personality in the context of the teaching process of fine arts culture)

Autori
Klanjčić, Mihael

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Akademija likovnih umjetnosti u Zagrebu

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2019

Stranica
38

Mentor
Vuk, Sonja

Ključne riječi
osobnost ; socijalna svijest ; suvremene umjetničke prakse
(personality ; social awareness ; contemporary artistic practices)

Sažetak
Svrha rada je potaknuti osobnost učenika u kontekstu nastavnog procesa likovne kulture. Tijekom uobičajenog nastavnog procesa gubi se osobnost učenika, stoga je to problem kojim se bavilo ovo istraživanje. U nastavnom procesu postoje čimbenici koji uzrokuju gubitak osobnosti učenika, odnosno učenici se ne mogu izraziti kao individue. Cilj ovog istraživanja bio je otkriti čimbenike koji uzrokuju gubitak učeničke osobnosti tj. pokušati spoznati što u nastavnom procesu treba promijeniti kako bi se učenička osobnost razvila u cijelosti. Istraživanje se provelo akcijskom metodom tijekom koje su se, pomoću gradnje instalacije, preispitali odnosi cjeline i detalja, društva i osobe. Istraživanje i njegova provedba bili su zasnovani na sljedećim pitanjima: što sprječava učenika da u nastavnom procesu može u potpunosti izraziti svoju osobnost? Kolika je svijest učenika o socijalnim razlikama u društvu općenito te ujedno i između njih samih? Jesu li učenici zainteresirani za bavljenje suvremenim umjetničkim praksama? Odgovori na ova pitanja mogli bi ukazati na načine za poboljšanje nastavnog procesa, kako bi se omogućilo postizanje odraza učeničke osobnosti u likovnim i drugim vizualnim radovima. Također, istraživanjem se nastojalo potaknuti percepciju i izražavanje suvremenom umjetnošću te socijalnu svijest u smislu razvoja svjesnijeg građanstva. Tijekom istraživanja utvrđeno je kolika je zainteresiranost učenika za bavljenje suvremenim umjetničkim praksama, svijest o socijalnim razlikama u društvu i mogući uzroci izostanka učeničke osobnosti u kontekstu procesa nastave likovne kulture. Rezultati istraživanja pokazuju veliku zainteresiranost učenika za bavljenje suvremenim umjetničkim praksama, a korištenjem suvremenih umjetničkih praksi u nastavi Likovne kulture moguće je spriječiti izostanak uključivanja učeničke osobnosti u nastavni i kreativni proces. Suvremene umjetničke prakse bave aktualnim problemima koji su sastavni dio okoline koja okružuje učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Znanost o umjetnosti, Likovne umjetnosti, Interdisciplinarno umjetničko polje, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sonja Vuk (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Klanjčić, Mihael
Osobnost učenika u kontekstu nastavnog procesa likovne kulture, 2019., diplomski rad, diplomski, Akademija likovnih umjetnosti u Zagrebu, Zagreb
Klanjčić, M. (2019) 'Osobnost učenika u kontekstu nastavnog procesa likovne kulture', diplomski rad, diplomski, Akademija likovnih umjetnosti u Zagrebu, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Klanj\v{c}i\'{c}, Mihael}, year = {2019}, pages = {38}, keywords = {osobnost, socijalna svijest, suvremene umjetni\v{c}ke prakse}, title = {Osobnost u\v{c}enika u kontekstu nastavnog procesa likovne kulture}, keyword = {osobnost, socijalna svijest, suvremene umjetni\v{c}ke prakse}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Klanj\v{c}i\'{c}, Mihael}, year = {2019}, pages = {38}, keywords = {personality, social awareness, contemporary artistic practices}, title = {Pupils' personality in the context of the teaching process of fine arts culture}, keyword = {personality, social awareness, contemporary artistic practices}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font