Pregled bibliografske jedinice broj: 1276451
Učenje aktivacijom osjetila
Učenje aktivacijom osjetila, 2021., diplomski rad, diplomski, Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb
CROSBI ID: 1276451 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje aktivacijom osjetila
(Learning by activating the senses)
Autori
Prša, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Akademija likovnih umjetnosti
Mjesto
Zagreb
Datum
21.09
Godina
2021
Stranica
96
Mentor
Vuk, Sonja
Ključne riječi
aktivacija osjetila ; likovna kultura ; osjećaji ; osjetila ; učenje ; vizualno izražavanje
(activation of the senses ; art ; feelings ; the senses ; learning ; visual expression)
Sažetak
Svrha ovog diplomskog rada bila je potaknuti i povezati učenikovo vizualno izražavanje s njegovim osjetilima i osjećajima. Nadalje, aktivacijom osjetila ukazano je kako nastavni predmet Likovne kulture učenicima omogućuje otkriti različite načine učenja, stvaranja i shvaćanja svijeta oko sebe. Problem od kojeg je krenulo ovo istraživanje je ograničen spektar osjetila kojim se učenici koriste pri kreativnom izražavanju i spoznaji svijeta u kojem žive. Cilj ovog diplomskog rada bio je istražiti kako povećati učinkovitost usvajanja novog znanja aktivacijom osjetila te na koje se načine osjetila mogu aktivirati na nastavnom predmetu Likovne kulture. Rezultatima ovog diplomskog istraživanja odgovoreno je na sljedeća istraživačka pitanja: Kako iskustva o različitim vrstama učenja mogu utjecati na učenikovu motivaciju i učenje? Na koji način aktivirati osjetila na nastavnom predmetu Likovne kulture? Na koji način potaknuti cjelovito iskustvo učenja primjenom umjetničkih područja u nastavnom predmetu Likovne kulture? Istraživanje je provedeno metodom akcijskog istraživanja u jednom petom razredu osnovne škole u trajanju od šest nastavnih sati za vrijeme online nastave Likovne kulture. Poticanje osjeta učenicima je pomoglo pri usvajanju novih spoznaja i informacija o životu koje će im koristiti u njihovoj budućnosti. Rezultati pokazuju da je stimulacijom osjetila potaknuta kreativnost i kritičko mišljenje, a osvještavanjem osjetila razvila se mašta, empatija, razumijevanje svijeta i drugih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Znanost o umjetnosti, Likovne umjetnosti, Interdisciplinarno umjetničko polje, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb