Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1275503

Formativno vrednovanje u online okruženju nastave matematike


Soldo, Ružica; Kurtić, Daria
Formativno vrednovanje u online okruženju nastave matematike // MIPRO 2023 46th ICT and Electronics Convention Proceedings / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2023. str. 1000-1004 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1275503 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Formativno vrednovanje u online okruženju nastave matematike
(Formative assessment in an online environment mathematics classes)

Autori
Soldo, Ružica ; Kurtić, Daria

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
MIPRO 2023 46th ICT and Electronics Convention Proceedings / Skala, Karolj - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2023, 1000-1004

Skup
MIPRO 2023 46th ICT and Electronics Convention

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 22.05.2023. - 26.05.2023

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
formativno vrednovanje, virtualna učionica, nastava matematike
(formative assessment, virtual classroom, mathematics teaching)

Sažetak
U skladu sa situacijom uzrokovanom pandemijom Covid-19, dolazi do potrebe organiziranja nastave u virtualnim učionicama, koje postaju mjesto uvođenja novih obrazovnih strategija. Nastavnici moraju rekonceptualizirati temeljna pitanja poučavanja, učenja i ocjenjivanja u netradicionalnim, virtualnim, učionicama, suočeni su s mnogim problemima izvođenja i organiziranja nastavnog procesa. Posebno do izražaja dolazi problem vrednovanja, dijelom zbog sumnje u integritet učenika ali i zbog samog izvođenja procesa vrednovanja u online okruženju. Ovaj rad ima za cilj ukazati na prednosti i nedostatke formativnog vrednovanja, mogućnosti njegovog integriranja u virtualno okruženje te prikazuje neke metode formativnog vrednovanja provedene u virtualnoj učionici nastave matematike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ružica Soldo (autor)

Avatar Url Daria Kurtić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Soldo, Ružica; Kurtić, Daria
Formativno vrednovanje u online okruženju nastave matematike // MIPRO 2023 46th ICT and Electronics Convention Proceedings / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2023. str. 1000-1004 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Soldo, R. & Kurtić, D. (2023) Formativno vrednovanje u online okruženju nastave matematike. U: Skala, K. (ur.)MIPRO 2023 46th ICT and Electronics Convention Proceedings.
@article{article, author = {Soldo, Ru\v{z}ica and Kurti\'{c}, Daria}, editor = {Skala, K.}, year = {2023}, pages = {1000-1004}, keywords = {formativno vrednovanje, virtualna u\v{c}ionica, nastava matematike}, title = {Formativno vrednovanje u online okru\v{z}enju nastave matematike}, keyword = {formativno vrednovanje, virtualna u\v{c}ionica, nastava matematike}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Soldo, Ru\v{z}ica and Kurti\'{c}, Daria}, editor = {Skala, K.}, year = {2023}, pages = {1000-1004}, keywords = {formative assessment, virtual classroom, mathematics teaching}, title = {Formative assessment in an online environment mathematics classes}, keyword = {formative assessment, virtual classroom, mathematics teaching}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font