Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1275242

Istraživanje zadovoljstva korisnika mrežnom uslugom Pitajte knjižničara – tematsko pretraživanje Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu tijekom pandemije koronavirusa


Milovanović, Ivona; Kežić Pucketić Ivana; Mumelaš Dolores
Istraživanje zadovoljstva korisnika mrežnom uslugom Pitajte knjižničara – tematsko pretraživanje Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu tijekom pandemije koronavirusa // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 64 (2021), 1; 279-301 doi:10.30754/vbh.64.1.850 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1275242 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje zadovoljstva korisnika mrežnom uslugom Pitajte knjižničara – tematsko pretraživanje Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu tijekom pandemije koronavirusa
(A SURVEY OF USER SATISFACTION WITH THE NATIONAL AND UNIVERSITY LIBRARY IN ZAGREB ONLINE SERVICE ASK A LIBRARIAN – THEMATIC SEARCHES DURING THE COVID-19 LOCKDOWN)

Autori
Milovanović, Ivona ; Kežić Pucketić Ivana ; Mumelaš Dolores

Izvornik
Vjesnik bibliotekara Hrvatske (0507-1925) 64 (2021), 1; 279-301

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
istraživanje korisnika, izvanredni uvjeti rada, Nacionalna i sveučiliš-na knjižnica u Zagrebu, pandemija koronavirusa, tematsko pretraživanje
(coronavirus pandemic, exceptional working conditions, National and University Library in Zagreb, service user research, thematic search)

Sažetak
Pristup/metodologija/dizajn. U istraživanju korisnika usluge korištena je metoda ankete, za čiju se provedbu koristio mrežni anketni upitnik sastavljen od 10 pitanja. Prethodno je napravljena analiza podataka iz mrežne aplikacije Pitajte knjižničara – te-matsko pretraživanje iz koje su prikupljeni podaci o korisnicima i zahtjevima za temat-sko pretraživanje tijekom izvanrednih uvjeta rada Knjižnice te je poziv za ispunjavanje anketnog upitnika poslan na adrese e-pošte korisnika usluge u tom razdoblju.Rezultati. Rezultati istraživanja pokazali su kako je na odluku o korištenju usluge tematskog pretraživanja tijekom izolacije kod najvećeg broja ispitanika utjecalo dosa-dašnje pozitivno iskustvo, a zatim preporuka druge osobe. Utvrđeno je zadovoljstvo korisnika kvalitetom usluge, kao i opsegom preporučene literature, dostupnošću sadr-žaja, brzinom odgovora, pružanjem dodatnih referalnih i drugih informacija te komuni-kacijom s knjižničarom. Pokazalo se i da je velik broj ispitanika naknadno samostalno pretraživao e- izvore, što potvrđuje napore i trud djelatnika da, osim pružanja relevantnih informacija u obliku preporučene literature na traženu temu, ujedno educiraju korisnike o dostupnim mrežnim izvorima informacija.Praktična primjena. Dobivanjem povratnih informacija od korisnika usluge omo- gućeno je vrednovanje rada knjižničara – predmetnih stručnjaka zaduženih za pružanje usluge, kojima će rezultati istraživanja poslužiti u organizaciji i usavršavanju načina rada u budućnosti.Originalnost/vrijednost. Rezultati istraživanja poslužit će za daljnji razvoj i una- prjeđivanje usluge Pitajte knjižničara – tematsko pretraživanje. Ključne riječi: istraživanje korisnika, izvanredni uvjeti rada, Nacionalna i sveučiliš-na knjižnica u Zagrebu, pandemija koronavirusa, tematsko pretraživanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Nacionalna i sveučilišna knjižnica

Profili:

Avatar Url Dolores Mumelaš (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Milovanović, Ivona; Kežić Pucketić Ivana; Mumelaš Dolores
Istraživanje zadovoljstva korisnika mrežnom uslugom Pitajte knjižničara – tematsko pretraživanje Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu tijekom pandemije koronavirusa // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 64 (2021), 1; 279-301 doi:10.30754/vbh.64.1.850 (domaća recenzija, članak, stručni)
Milovanović, I., Kežić Pucketić Ivana & Mumelaš Dolores (2021) Istraživanje zadovoljstva korisnika mrežnom uslugom Pitajte knjižničara – tematsko pretraživanje Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu tijekom pandemije koronavirusa. Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 64 (1), 279-301 doi:10.30754/vbh.64.1.850.
@article{article, author = {Milovanovi\'{c}, Ivona}, year = {2021}, pages = {279-301}, DOI = {10.30754/vbh.64.1.850}, keywords = {istra\v{z}ivanje korisnika, izvanredni uvjeti rada, Nacionalna i sveu\v{c}ili\v{s}-na knji\v{z}nica u Zagrebu, pandemija koronavirusa, tematsko pretra\v{z}ivanje}, journal = {Vjesnik bibliotekara Hrvatske}, doi = {10.30754/vbh.64.1.850}, volume = {64}, number = {1}, issn = {0507-1925}, title = {Istra\v{z}ivanje zadovoljstva korisnika mre\v{z}nom uslugom Pitajte knji\v{z}ni\v{c}ara – tematsko pretra\v{z}ivanje Nacionalne i sveu\v{c}ili\v{s}ne knji\v{z}nice u Zagrebu tijekom pandemije koronavirusa}, keyword = {istra\v{z}ivanje korisnika, izvanredni uvjeti rada, Nacionalna i sveu\v{c}ili\v{s}-na knji\v{z}nica u Zagrebu, pandemija koronavirusa, tematsko pretra\v{z}ivanje} }
@article{article, author = {Milovanovi\'{c}, Ivona}, year = {2021}, pages = {279-301}, DOI = {10.30754/vbh.64.1.850}, keywords = {coronavirus pandemic, exceptional working conditions, National and University Library in Zagreb, service user research, thematic search}, journal = {Vjesnik bibliotekara Hrvatske}, doi = {10.30754/vbh.64.1.850}, volume = {64}, number = {1}, issn = {0507-1925}, title = {A SURVEY OF USER SATISFACTION WITH THE NATIONAL AND UNIVERSITY LIBRARY IN ZAGREB ONLINE SERVICE ASK A LIBRARIAN – THEMATIC SEARCHES DURING THE COVID-19 LOCKDOWN}, keyword = {coronavirus pandemic, exceptional working conditions, National and University Library in Zagreb, service user research, thematic search} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font