Pregled bibliografske jedinice broj: 1275213
Domovina i emocije u Cesarićevoj pjesmi Trubač sa Seine (Matoš u Parizu) u metodičkom kontekstu
Domovina i emocije u Cesarićevoj pjesmi Trubač sa Seine (Matoš u Parizu) u metodičkom kontekstu // 8. Dani Šime i Ante Starčevića - Suvremeni koncept domovine
Gospić, Hrvatska, 2023. str. 1-3 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1275213 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Domovina i emocije u Cesarićevoj pjesmi Trubač sa
Seine (Matoš u Parizu) u metodičkom kontekstu
(Homeland and emotions in Cesarić's poem The
Trumpeter from the Seine (Matoš in Paris) in a
methodological context)
Autori
Šušić, Mirela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
8. Dani Šime i Ante Starčevića - Suvremeni koncept domovine
Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 26.05.2023. - 27.05.2023
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
domovina, emocije, Trubač sa Seine (Matoš u Parizu), nastava književnosti. metodika književnosti
(homeland, emotions, Trumpeter from the Seine (Matoš in Paris), teaching of literature, methodology of literature)
Sažetak
Svijest o domovini jedan je od temeljaca izgradnje vlastitog identiteta i pozitivne afirmacije pripadnosti i zajedništva. Hrvatski jezik kao nastavni predmet ima važnost i ulogu od nacionalnog značaja. Funkcija književnih sadržaja koji potiču domoljubne emocije u nastavi Hrvatskog jezika ima višeznačnu ulogu. Estetska vrijednost književnog ostvaraja uvjetovana je nizom vrijednosnih interakcija, dok se snaga književne riječi ogleda u jačini emocija koje izaziva. U nastavi književnosti jačina upravo tih emocija uvjetuje učeničku motivaciju i interakciju s nastavnim sadržajem. Kompleksnost i univerzalnost reprezentacije domovine i emocija u Cesarićevoj pjesmi Trubač sa Seine (Matoš u Parizu) u nastavi književnosti pružaju mogućnosti buđenja, poticanja i razvoja domoljubne svijesti i pozitivnih emocija kod učenika. Estetska vrijednost i interpretativne mogućnosti ove pjesme proučavane i korištene u metodičkom kontekstu u bitnome utječu na razvoj emocionalne inteligencije te izgradnju učeničke i čitalačke književne osobnosti, ali i na razvoj osobnosti uopće.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Književnost
POVEZANOST RADA
Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-IP.01.2021.09 - Tijelo, identitet i emocije u hrvatskoj i slavenskim književnostima 20. i 21. stoljeća (TIEH2021) (Kuvač-Levačić, Kornelija, VLASTITA-SREDSTVA ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Mirela Šušić
(autor)