Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1274249

Aktivne metode slušanja glazbe u dječjem vrtiću


Mirković, Roberta
Aktivne metode slušanja glazbe u dječjem vrtiću, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Odsjek za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Slavonski Brod


CROSBI ID: 1274249 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Aktivne metode slušanja glazbe u dječjem vrtiću
(Active methods of listening to music in kindergarten)

Autori
Mirković, Roberta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odsjek za izobrazbu učitelja i odgojitelja

Mjesto
Slavonski Brod

Datum
15.09

Godina
2022

Stranica
34

Mentor
Svalina, Vesna ; Šimunović, Zrinka

Ključne riječi
aktivno, dječji vrtić, glazbene mape, metode slušanja glazbe, pasivno
(active, kindergarten, listening maps, music listening methods, passive)

Sažetak
Svrha ovog završnog rada je objasniti i približiti pojam slušanja glazbe za djecu rane i predškolske dobi. Slušanje glazbe bitan je element u razvoju djeteta. Puno je razloga zbog kojih slušamo glazbu, a jedan od njih je što nam stvara osjećaj ugode i pobuđuje emocije. Aktivno i pasivno slušanje glazbe imaju jednako važan utjecaj na razvoj glazbenih sposobnosti kod djeteta. Korištenjem metoda aktivnog slušanje glazbe kod djece stvara se potreba za ponovnim slušanjem, razvija se i proširuje djetetov ukus te ih se potiče na ostale aktivnosti poput pjevanja, plesanja, sviranja i sl. Kako bi se kod djece potaknula zainteresiranost i potaknuo razvoj bitan je izbor glazbe koju će djeca slušati, a za što su odgovorni odgojitelji, kako u obiteljskom domu tako i u vrtiću. Glazbene mape su jedan od načina aktivnog slušanja glazbe kojom se djecu upoznaje s glazbenim elementima, instrumentima te bojom i zvukom instrumenata. Kod glazbenih mapa također se preporučuje slušanje različitih stilova glazbe i korištenje različitih vrsta glazbenih mapa kako bi se kod djece potaknuo interes i obogatilo njihovo znanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu

Profili:

Avatar Url Zrinka Šimunović (mentor)

Avatar Url Vesna Svalina (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Mirković, Roberta
Aktivne metode slušanja glazbe u dječjem vrtiću, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Odsjek za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Slavonski Brod
Mirković, R. (2022) 'Aktivne metode slušanja glazbe u dječjem vrtiću', diplomski rad, preddiplomski, Odsjek za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Slavonski Brod.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mirkovi\'{c}, Roberta}, year = {2022}, pages = {34}, keywords = {aktivno, dje\v{c}ji vrti\'{c}, glazbene mape, metode slu\v{s}anja glazbe, pasivno}, title = {Aktivne metode slu\v{s}anja glazbe u dje\v{c}jem vrti\'{c}u}, keyword = {aktivno, dje\v{c}ji vrti\'{c}, glazbene mape, metode slu\v{s}anja glazbe, pasivno}, publisherplace = {Slavonski Brod} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mirkovi\'{c}, Roberta}, year = {2022}, pages = {34}, keywords = {active, kindergarten, listening maps, music listening methods, passive}, title = {Active methods of listening to music in kindergarten}, keyword = {active, kindergarten, listening maps, music listening methods, passive}, publisherplace = {Slavonski Brod} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font