Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1274247

Glazbena terapija djece s teškoćama predškolske dobi


Krnjak, Magdalena
Glazbena terapija djece s teškoćama predškolske dobi, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Odsjek za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Slavonski Brod


CROSBI ID: 1274247 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Glazbena terapija djece s teškoćama predškolske dobi
(Musical therapy and preschool age children with disabilities)

Autori
Krnjak, Magdalena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odsjek za izobrazbu učitelja i odgojitelja

Mjesto
Slavonski Brod

Datum
08.07

Godina
2022

Stranica
34

Mentor
Svalina, Vesna ; Šimunović, Zrinka

Ključne riječi
dijete, glazba, razvoj, terapija, teškoće
(children, music, development, therapy, disability)

Sažetak
Glazba je svoje mjesto u liječenju čovjeka pronašla još od davnina, no cijeli niz rehabilitacijskih postupaka i njihovo međusobno djelovanje tek je u posljednjih pedesetak godina doveo je do stvaranja glazbene terapije kao rehabilitacijskog pravca (Crnković, 2020). Glazbena terapija je orijentirana na unapređenje zdravstvenog stanja i sposobnosti pojedinca, uspostavljanje kvalitetnijeg načina života te potpomaganja uspješnog i cjelovitog razvoja. Glazbenu terapiju provodi certificirani glazbeni terapeut koji uz pomoć različitih glazbenih izraza „provocira“ glazbeni odgovor od korisnika te samim time unapređuje komunikaciju i stvara prostor za ostvarenje unaprijed zadanih terapeutskih ciljeva. Terapeutski ciljevi su postavljeni u skladu sa zdravstvenim stanjem i individualnim sposobnostima djeteta. Može se utvrditi da je glazba posrednik između korisnika i terapeuta. Obzirom da djeca već u majčinoj utrobi pokazuju jasne reakcije na zvukove, po samom rođenju prate izvor zvuka te tijekom ranog djetinjstva s lakoćom raspoznaju poznate melodije, potpuno je jasno da je važnost glazbe u razvoju pojedinca neprocjenjiva stoga glazba radi svoje prirodnosti postaje važan medij pri procesu rehabilitacije djece sa teškoćama u razvoju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu

Profili:

Avatar Url Zrinka Šimunović (mentor)

Avatar Url Vesna Svalina (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

dabar.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Krnjak, Magdalena
Glazbena terapija djece s teškoćama predškolske dobi, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Odsjek za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Slavonski Brod
Krnjak, M. (2022) 'Glazbena terapija djece s teškoćama predškolske dobi', diplomski rad, preddiplomski, Odsjek za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Slavonski Brod.
@phdthesis{phdthesis, author = {Krnjak, Magdalena}, year = {2022}, pages = {34}, keywords = {dijete, glazba, razvoj, terapija, te\v{s}ko\'{c}e}, title = {Glazbena terapija djece s te\v{s}ko\'{c}ama pred\v{s}kolske dobi}, keyword = {dijete, glazba, razvoj, terapija, te\v{s}ko\'{c}e}, publisherplace = {Slavonski Brod} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Krnjak, Magdalena}, year = {2022}, pages = {34}, keywords = {children, music, development, therapy, disability}, title = {Musical therapy and preschool age children with disabilities}, keyword = {children, music, development, therapy, disability}, publisherplace = {Slavonski Brod} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font