Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1274041

Učenička percepcija kvalitete socijalnih odnosa u školi


Babić, Marijana
Učenička percepcija kvalitete socijalnih odnosa u školi, 2019., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar


CROSBI ID: 1274041 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenička percepcija kvalitete socijalnih odnosa u školi
(The Students’ Perception of the Quality of Social Relations in School)

Autori
Babić, Marijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Odjel za pedagogiju

Mjesto
Zadar

Datum
28.06

Godina
2019

Stranica
65

Mentor
Marija Buterin Mičić

Ključne riječi
kvaliteta, percepcija, socijalni odnosi, srednja škola, učenici
(quality, perception, social relations, secondary school, students)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati učeničku percepciju kvalitete socijalnih odnosa u srednjim školama te utvrditi razlikuju li se učenici prema percepciji kvalitete socijalnih odnosa s obzirom na spol, vrstu srednje škole, razred, školski uspjeh i školske izostanke. U radu je korištena metoda anketiranja. Istraživanje je provedeno tijekom listopada i studenog 2018. godine. U istraživanju je sudjelovalo 384 učenika drugih, trećih i četvrtih razreda šest srednjih škola u Splitu. Rezultati istraživanja pokazuju kako učenici bolje percipiraju kvalitetu socijalnih odnosa između i od strane odraslih u školi, nego što percipiraju kvalitetu socijalnih odnosa između i od strane učenika. Također, rezultati istraživanja ukazuju na postojanje statistički značajne razlike u učeničkoj percepciji kvalitete socijalnih odnosa u školi, među i od strane učenika s obzirom na spol, školski uspjeh, vrstu škole i školske izostanke. Utvrđena je i statistički značajna razlika u učeničkoj percepciji kvalitete socijalnih odnosa u školi od strane i među odraslima s obzirom na razred koji učenici pohađaju i školske izostanke. Dobiveni rezultati ukazuju na potrebu za kontinuiranim radom na poboljšanju kvalitete socijalnih odnosa među svim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa, pri čemu se naglasak stavlja na važnost pedagoške prakse, koja može pridonijeti sustavnijem i kvalitetnijem kreiranju okruženja u kojem će se razvijati dobri međuljudski odnosi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Marija Buterin Mičić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Marijana
Učenička percepcija kvalitete socijalnih odnosa u školi, 2019., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar
Babić, M. (2019) 'Učenička percepcija kvalitete socijalnih odnosa u školi', diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Babi\'{c}, Marijana}, year = {2019}, pages = {65}, keywords = {kvaliteta, percepcija, socijalni odnosi, srednja \v{s}kola, u\v{c}enici}, title = {U\v{c}eni\v{c}ka percepcija kvalitete socijalnih odnosa u \v{s}koli}, keyword = {kvaliteta, percepcija, socijalni odnosi, srednja \v{s}kola, u\v{c}enici}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Babi\'{c}, Marijana}, year = {2019}, pages = {65}, keywords = {quality, perception, social relations, secondary school, students}, title = {The Students’ Perception of the Quality of Social Relations in School}, keyword = {quality, perception, social relations, secondary school, students}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font