Pregled bibliografske jedinice broj: 1274041
Učenička percepcija kvalitete socijalnih odnosa u školi
Učenička percepcija kvalitete socijalnih odnosa u školi, 2019., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar
CROSBI ID: 1274041 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenička percepcija kvalitete socijalnih odnosa u
školi
(The Students’ Perception of the Quality of Social
Relations in School)
Autori
Babić, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Odjel za pedagogiju
Mjesto
Zadar
Datum
28.06
Godina
2019
Stranica
65
Mentor
Marija Buterin Mičić
Ključne riječi
kvaliteta, percepcija, socijalni odnosi, srednja škola, učenici
(quality, perception, social relations, secondary school, students)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati učeničku percepciju kvalitete socijalnih odnosa u srednjim školama te utvrditi razlikuju li se učenici prema percepciji kvalitete socijalnih odnosa s obzirom na spol, vrstu srednje škole, razred, školski uspjeh i školske izostanke. U radu je korištena metoda anketiranja. Istraživanje je provedeno tijekom listopada i studenog 2018. godine. U istraživanju je sudjelovalo 384 učenika drugih, trećih i četvrtih razreda šest srednjih škola u Splitu. Rezultati istraživanja pokazuju kako učenici bolje percipiraju kvalitetu socijalnih odnosa između i od strane odraslih u školi, nego što percipiraju kvalitetu socijalnih odnosa između i od strane učenika. Također, rezultati istraživanja ukazuju na postojanje statistički značajne razlike u učeničkoj percepciji kvalitete socijalnih odnosa u školi, među i od strane učenika s obzirom na spol, školski uspjeh, vrstu škole i školske izostanke. Utvrđena je i statistički značajna razlika u učeničkoj percepciji kvalitete socijalnih odnosa u školi od strane i među odraslima s obzirom na razred koji učenici pohađaju i školske izostanke. Dobiveni rezultati ukazuju na potrebu za kontinuiranim radom na poboljšanju kvalitete socijalnih odnosa među svim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa, pri čemu se naglasak stavlja na važnost pedagoške prakse, koja može pridonijeti sustavnijem i kvalitetnijem kreiranju okruženja u kojem će se razvijati dobri međuljudski odnosi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija