Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1274038

Nastava engleskog jezika u waldorfskoj i državnoj školi: usporedna analiza nastavnih planova i programa


Sapunarić, Nikolina
Nastava engleskog jezika u waldorfskoj i državnoj školi: usporedna analiza nastavnih planova i programa, 2019., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar


CROSBI ID: 1274038 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastava engleskog jezika u waldorfskoj i državnoj školi: usporedna analiza nastavnih planova i programa
(English Teaching in Waldorf and Public School: Comparative Analysis of the Curriculum)

Autori
Sapunarić, Nikolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Odjel za pedagogiju

Mjesto
Zadar

Datum
23.04

Godina
2019

Stranica
59

Mentor
Marija Buterin Mičić

Ključne riječi
državna škola, komparativna analiza, nastava engleskog jezika, nastavni plan i program, waldorfska škola
(comparative analysis, curriculum, English language teaching, public school, Waldorf school)

Sažetak
Cilj ovog rada bio je komparativno analizirati nastavni plan i program engleskog jezika u državnoj i waldorfskoj školi. Usporedno su se analizirali Nastavni plan i program za osnovnu školu (2006) i Nastavni plan i program osnovne waldorfske škole (1998). S obzirom da je waldorfska pedagogija alternativna koncepcija, prije same analize iznesene su njene osnovne značajke. Analiza je obuhvaćala temeljne sastavnice kurikuluma- ciljeve, nastavni sadržaj, metode rada, socijalne oblike rada, izvore rada te način ocjenjivanja. Na temelju analize mogu se iščitati sličnosti i razlike u načinu poučavanja engleskog kao stranog jezika. Nastava engleskog jezika u državnoj školi usmjerena je prema razvoju jezičnih vještinagovorenja, slušanja, čitanja i pisanja. Imajući na umu da je cilj waldorfske pedagogije razvoj cjelovitog pojedinca, taj cilj se ogleda i u nastavi engleskog jezika. U nižim razredima engleski se poučava putem pjesama, priča, recitacija, pokreta i oponašanja. U prva dva razreda uči se isključivo govoreći i slušajući, naglašavajući važnost razvijanja osjećaja za ritam i melodiju jezika. Pisanje i čitanje se uvodi u trećem razredu, a gramatika u četvrtom. Nastava prati glavnu nastavu tako da je gradivo drugih predmeta prisutno i u nastavi engleskog jezika. U višim razredima fokus je na samostalnosti u izražavanju i radu. I u waldorfskoj i u državnoj školi bitan je kulturni aspekt, tako da se uči o kulturi zemalja engleskog govornog područja. U državnoj školi učenici uče iz udžbenika i koriste se raznoraznim audio-vizualnim materijalima, dok je u waldorfskoj školi glavni izvor učiteljeva riječ i predmeti iz svakodnevnog života.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Marija Buterin Mičić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sapunarić, Nikolina
Nastava engleskog jezika u waldorfskoj i državnoj školi: usporedna analiza nastavnih planova i programa, 2019., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar
Sapunarić, N. (2019) 'Nastava engleskog jezika u waldorfskoj i državnoj školi: usporedna analiza nastavnih planova i programa', diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sapunari\'{c}, Nikolina}, year = {2019}, pages = {59}, keywords = {dr\v{z}avna \v{s}kola, komparativna analiza, nastava engleskog jezika, nastavni plan i program, waldorfska \v{s}kola}, title = {Nastava engleskog jezika u waldorfskoj i dr\v{z}avnoj \v{s}koli: usporedna analiza nastavnih planova i programa}, keyword = {dr\v{z}avna \v{s}kola, komparativna analiza, nastava engleskog jezika, nastavni plan i program, waldorfska \v{s}kola}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sapunari\'{c}, Nikolina}, year = {2019}, pages = {59}, keywords = {comparative analysis, curriculum, English language teaching, public school, Waldorf school}, title = {English Teaching in Waldorf and Public School: Comparative Analysis of the Curriculum}, keyword = {comparative analysis, curriculum, English language teaching, public school, Waldorf school}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font