Pregled bibliografske jedinice broj: 1273229
GLAZBENE AKTIVNOSTI I DRUŠTVENA DOBROBIT UČENIKA PRIMARNOGA OBRAZOVANJA
GLAZBENE AKTIVNOSTI I DRUŠTVENA DOBROBIT UČENIKA PRIMARNOGA OBRAZOVANJA // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8 Glazba i dobrobit u obrazovanju i umjetnosti / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Muzička akademija u Puli, 2023. str. 87-101 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1273229 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
GLAZBENE AKTIVNOSTI I
DRUŠTVENA DOBROBIT UČENIKA
PRIMARNOGA OBRAZOVANJA
(MUSICAL ACTIVITIES AND SOCIAL WELL-BEING
OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS)
Autori
Šimunović, Zrinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8 Glazba i dobrobit u obrazovanju i umjetnosti
/ Vidulin, Sabina - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Muzička akademija u Puli, 2023, 87-101
ISBN
978-953-377-017-8
Skup
Osmi međunarodni simpozij glazbenih pedagoga
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 04.05.2023. - 06.05.2023
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
dobrobit ; društvena uključenost ; glazba ; primarno obrazovanje
(music ; primary education ; social inclusion ; well-being)
Sažetak
Mogućnost povezivanja glazbenih aktivnosti i psihosocijalnoga razvoja djece česta je tema znanstvenih istraživanja svjetske znanstvene zajednice. Cilj je ovoga rada bio utvrditi povezanost bavljenja glazbenim aktivnostima i društvene uključenosti učenika primarnoga obrazovanja. U istraživanje su bili uključeni učenici četvrtoga razreda osnovne škole (N = 23). Podatci su prikupljeni putem upitnika s odgovorima na Likertovoj skali od sedam stupnjeva prije i nakon osam tjedana programa s pojačanim glazbenim aktivnostima. Rezultati su pokazali povećanje razine osjećaja kontrole nad osobnim uspjehom, poistovjećivanje s drugim učenicima u razredu, a najviše porast osjećaja kontrole vlastite budućnosti. U pitanjima otvorenoga tipa ispitanici su pokazali iznimno zadovoljstvo glazbenim aktivnostima koje su uključivale grupni rad te zadovoljstvo napretkom u osobnim glazbenim vještinama koji su i sami primijetili.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Indeksiran u EBSCO, RILM (Répertoire International
de Littérature Musicale)