Pregled bibliografske jedinice broj: 1271447
Plivanje kao redovna nastava tjelesne i zdravstvene kulture na Farmaceutsko-biokemijskom fakutetu Sveučlišta u Zagrebu
Plivanje kao redovna nastava tjelesne i zdravstvene kulture na Farmaceutsko-biokemijskom fakutetu Sveučlišta u Zagrebu // Zbornik radova V. konferencije o sportu Alpe- Jadran.Rovinj, 5.-7.6.2003. (206-211). Zagreb / U: Puhak, S. ; Kristić, K. (ur.).
Zagreb: Ministarstvo prosvjete i športa Republike Hrvatske, 2003. str. 206-211 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1271447 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Plivanje kao redovna nastava tjelesne i
zdravstvene kulture na Farmaceutsko-biokemijskom
fakutetu Sveučlišta u Zagrebu
(Swimming as a regular physical and health
education course at the Faculty of Pharmacy and
Biochemistry of the University of Zagreb)
Autori
Komel-Klarić, Stanislava ; Skender, Nikolina ; Gošnik, Jelka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova V. konferencije o sportu Alpe- Jadran.Rovinj, 5.-7.6.2003. (206-211). Zagreb
/ U: Puhak, S. ; Kristić, K. - Zagreb : Ministarstvo prosvjete i športa Republike Hrvatske, 2003, 206-211
Skup
V. konferencije o sportu Alpe-Jadran
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 05.06.2003. - 07.06.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Plivanje, nastava tjelesne i zdravstvene kulture
(Swimming, regular physical and health education course)
Sažetak
Zdravlje i fizički razvoj studenata u direktnoj su ovisnosti od kvantitete i kvalitete njihovog angažiranja uopće i od drugih pratećih okolnosti života. Današnja nastava tjelesne i zdravstvene kulture studenata ima za cilj tjelesni razvoj, odnosno stvaranje harmonično razvijene ličnosti koja stječe visoko profesionalno obrazovanje. Jedna od važnih zadaća nastave tjelesne i zdravstvene kulture jest i formiranje pozitivnog stava studenata prema tjelesnom vježbanju kao osnovnoj pretpostavci njihovog zdravog načina života. U fazi planiranja i programiranja nastave tjelesne i zdravstvene kulture ne bi se smjeli zanemarivati stavovi studenata o tom predmetu, način njezinog provođenja i izbor programskih sadržaja. Rezultati anketnog upitnika ukazuju na odabir studenata programa plivanja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na Farmaceutsko- biokemijskom fakultetu u Zagrebu. Program plivanja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture je studentima atraktivan, a voda kao medij pozitivno utječe na njihovo psihofizičko zdravlje. Ukidanjem plivanja kao kvalitetnog programa nastave tjelesne i zdravstvene kulture na spomenutom fakultetu, unatoč velikoj zainteresiranosti studenata za taj program, onemogućen je razvoj i napredak studenata u toj tjelesnoj aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Farmaceutsko-biokemijski fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet, Zagreb