Pregled bibliografske jedinice broj: 1271296
Interkulturalna komunikacija - važan faktor u postizanju poslovnog uspjeha
Interkulturalna komunikacija - važan faktor u postizanju poslovnog uspjeha, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1271296 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interkulturalna komunikacija - važan faktor u
postizanju poslovnog uspjeha
(Intercultural communication - an important factor in
achieving business success)
Autori
Havidić, Anamarija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
20.09
Godina
2016
Stranica
37
Mentor
Grmuša, Tanja
Ključne riječi
interkulturalna komunikacija ; poslovna komunikacija ; neverbalna komunikacija ; globalizacija ; poslovni uspjeh
(intercultural communication ; business communication ; nonverbal communication ; globalization ; business success)
Sažetak
Cilj neverbalne komunikacije je prenošenje poruka i ideja od jedne osobe prema drugoj bez upotrebe riječi. Komunikacija se smatra uspješnom ako primatelj u potpunosti razumije značenje primljene poruke. U rastućem procesu globalizacije, uspješno komuniciranje može biti veliki izazov. S obzirom na to da dolazimo iz različitih kulturnih sredina, od kojih svaka ima drugačije običaje, za uspješno međunarodno poslovanje nije dovoljno da dvije strane govore isti jezik. Potrebno je proučiti kulturne razlike koje obuhvaćaju osobni prostor, načine pozdravljanja, kontakt očima, geste rukama, kimanje glavom, dodir, odijevanje, orijentiranost na vrijeme, ali i poslovnu kulturu kao što su ostavljanje napojnica i poslovno darivanje. Nerazumijevanje kulturnih razlika u ovim područjima može biti velika prepreka u sklapanju posla. Iako su osnovni neverbalni znakovi (ekspresije lica) isti u cijelom svijetu, mnogi oblici neverbalne komunikacije specifični su za određenu kulturu, što može dovesti do nesporazuma. Postoje mnogi primjeri koji pokazuju da loša komunikacija može dovesti do propadanja posla i loših odnosa s klijentima, stoga razumijevanje kulturnih razlika neverbalne komunikacije ima veliku važnost za organizaciju koja želi uspješno poslovati na međunarodnom tržištu. Ljudi posluju izvan granica matične zemlje više nego ikad i obaveza je svakog poslovnog čovjeka upoznati se s elementima neverbalne komunikacije različitih kultura.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti