Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1270943

UTJECAJ SEGMENTACIJE NAVIJAČA NA NAMJERU PONOVNE KUPNJE


Delić, Doris; Pepur, Mario
UTJECAJ SEGMENTACIJE NAVIJAČA NA NAMJERU PONOVNE KUPNJE // Zbornik radova (Sveučilište u Mostaru. Ekonomski fakultet), (2020), 26; 29-51 doi:10.46458/27121097.2020.26.29 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1270943 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UTJECAJ SEGMENTACIJE NAVIJAČA NA NAMJERU PONOVNE KUPNJE
(IMPACT OF FAN SEGMENTATION ON REPURCHASE INTENTION)

Autori
Delić, Doris ; Pepur, Mario

Izvornik
Zbornik radova (Sveučilište u Mostaru. Ekonomski fakultet) (1840-3255) (2020), 26; 29-51

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
sportski marketing, segmentacija tržišta, namjera ponovne kupnje, nogometni navijači
(sports marketing, market segmentation, repurchase intention, football fans)

Sažetak
Zadnja dva desetljeća događa se velika i slojevita transformacija sporta u posao koja sportsku industriju svrstava među najznačajnije gospodarske grane razvijenog svijeta. Rastuća primjena recentnih načela poslovanja u sportskoj industriji neminovna su posljedica današnjeg poimanja sporta. Sportska industrija podrazumijeva globalno tržište različitih proizvoda i usluga povezanih sa sportom. Kako bi proizvođači i pružatelji sportskih proizvoda i usluga stvorili određene prednosti pred ostalim konkurentima prisiljeni su istražiti postojeće tržište te napraviti segmentaciju. Pod segmentacijom se podrazumijeva podjela potrošača u pojedine skupine na temelju njihovih karakteristika, preferencija i želja. Samo zadovoljni kupci razvijaju lojalnost prema proizvođaču ili pružatelju usluga te kao takvi učestalo ponavljaju svoju kupnju. Podaci korišteni u radu prikupljeni su istraživanjem među navijačima HNK Hajduka. U radu su se analizirali segmenti navijača te se istražila razlika između korištenih segmenata na namjeru ponovne kupnje. Testirane su razlike među segmentima u odnosu na namjeru ponovnog dolaska na utakmicu, namjeru ponovne kupnje proizvoda i usluga kluba i namjeru ponovne kupnje proizvoda i usluga sponzora kluba. Rezultati dobiveni istraživanjem ukazali su kako se navijači mogu grupirati u pet različitih segmenata te kako postoji statistički značajna razlika među segmentima u namjeri ponovne kupnje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Mario Pepur (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Delić, Doris; Pepur, Mario
UTJECAJ SEGMENTACIJE NAVIJAČA NA NAMJERU PONOVNE KUPNJE // Zbornik radova (Sveučilište u Mostaru. Ekonomski fakultet), (2020), 26; 29-51 doi:10.46458/27121097.2020.26.29 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Delić, D. & Pepur, M. (2020) UTJECAJ SEGMENTACIJE NAVIJAČA NA NAMJERU PONOVNE KUPNJE. Zbornik radova (Sveučilište u Mostaru. Ekonomski fakultet), (26), 29-51 doi:10.46458/27121097.2020.26.29.
@article{article, author = {Deli\'{c}, Doris and Pepur, Mario}, year = {2020}, pages = {29-51}, DOI = {10.46458/27121097.2020.26.29}, keywords = {sportski marketing, segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta, namjera ponovne kupnje, nogometni navija\v{c}i}, journal = {Zbornik radova (Sveu\v{c}ili\v{s}te u Mostaru. Ekonomski fakultet)}, doi = {10.46458/27121097.2020.26.29}, number = {26}, issn = {1840-3255}, title = {UTJECAJ SEGMENTACIJE NAVIJA\v{C}A NA NAMJERU PONOVNE KUPNJE}, keyword = {sportski marketing, segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta, namjera ponovne kupnje, nogometni navija\v{c}i} }
@article{article, author = {Deli\'{c}, Doris and Pepur, Mario}, year = {2020}, pages = {29-51}, DOI = {10.46458/27121097.2020.26.29}, keywords = {sports marketing, market segmentation, repurchase intention, football fans}, journal = {Zbornik radova (Sveu\v{c}ili\v{s}te u Mostaru. Ekonomski fakultet)}, doi = {10.46458/27121097.2020.26.29}, number = {26}, issn = {1840-3255}, title = {IMPACT OF FAN SEGMENTATION ON REPURCHASE INTENTION}, keyword = {sports marketing, market segmentation, repurchase intention, football fans} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Central and East European Online Library - CEEOL


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font