Pregled bibliografske jedinice broj: 1270912
Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u nastavi solfeggia: primjeri dobre prakse
Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u nastavi solfeggia: primjeri dobre prakse. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023 (prirucnik)
CROSBI ID: 1270912 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u nastavi
solfeggia: primjeri dobre prakse
(Cognitive-emotional listening to music in ear-
training lessons: examples of good practice)
Autori
Vidulin, Sabina
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Grad
Pula
Godina
2023
Stranica
336
ISBN
978-953-377-015-4
Ključne riječi
nastavne priprave, osnovna glazbena škola, spoznajno- emocionalno slušanje glazbe, solfeggio
(cognitive-emotional listening to music, lesson units, ear-training, music school)
Sažetak
Priručnik je podijeljen u dva dijela. U prvom dijelu autorica sistematizira karakteristike spoznajno-emocionalnog slušanja glazbe s naglaskom na nastavu solfeggia te donosi pet priprava za nastavu solfeggia na temelju kojih se provelo istraživanje u praksi u osnovnoj glazbenoj školi. Drugi dio donosi osam priprava kolega koji su ih napisali po uzoru na specifičnosti spoznajno- emocionalnog slušanja glazbe. Na taj način daju se jasne upute i modeli dobrih praksi za multidisciplinarni i višemodalni pristup slušanju glazbe u nastavi solfeggia osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost