Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1269904

MOGUĆNOSTI I ZNAČENJE SLUŠANJA I UPOZNAVANJA GLAZBENE LITERATURE NA NASTAVI SOLFEGGIA


Lovrinić, Nikola; Goldin, Suzana; Vidulin, Sabina
MOGUĆNOSTI I ZNAČENJE SLUŠANJA I UPOZNAVANJA GLAZBENE LITERATURE NA NASTAVI SOLFEGGIA // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8 / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. str. 269-289 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1269904 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MOGUĆNOSTI I ZNAČENJE SLUŠANJA I UPOZNAVANJA GLAZBENE LITERATURE NA NASTAVI SOLFEGGIA
(POSSIBILITIES AND SIGNIFICANCE OF LISTENING AND UNDERSTANDING OF MUSIC LITERATURE AT EAR TRAINING CLASSES)

Autori
Lovrinić, Nikola ; Goldin, Suzana ; Vidulin, Sabina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8 / Vidulin, Sabina - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023, 269-289

ISBN
978-953-377-017-8

Skup
Osmi međunarodni simpozij glazbenih pedagoga - Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 04.05.2023. - 06.05.2023

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
dobrobit ; osnovna glazbena škola ; solfeggio ; spoznajno-emocionalno slušanje glazbe ; učenici
(cognitive-emotional listening to music ; ear training ; primary music school ; students ; well-being)

Sažetak
Razumijevanje glazbene umjetnosti potiče se u glazbenoj školi, uz nastavu instrumenta, skupno muziciranje te nastavu solfeggia. Dobrobit se ogleda u poticanju učenikova umjetničkog izražavanja i razvoju umjetničkih znanja i vještina, ali i prenošenju nacionalnih i internacionalnih kulturnih vrijednosti. Odgovarajući na pitanja kako poboljšati nastavu solfeggia i približiti je učenicima, kako motivirati učenike i pomoći im da steknu glazbene kompetencije te razviju svoje potencijale, autori rada ukazuju na nove pristupe nastavi solfeggia. Nizom konkretnih primjera opisuje se kako učenicima približiti umjetničku glazbu, predočavajući im cjelovitu sliku i otvarajući širok dijapazon doživljaja, glazbenoga iskustva, analize, sinteze, razumijevanja i vrjednovanja glazbe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Glazbena umjetnost

Napomena
RILM i EBSCO indeksacija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Lovrinić, Nikola; Goldin, Suzana; Vidulin, Sabina
MOGUĆNOSTI I ZNAČENJE SLUŠANJA I UPOZNAVANJA GLAZBENE LITERATURE NA NASTAVI SOLFEGGIA // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8 / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. str. 269-289 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Lovrinić, N., Goldin, S. & Vidulin, S. (2023) MOGUĆNOSTI I ZNAČENJE SLUŠANJA I UPOZNAVANJA GLAZBENE LITERATURE NA NASTAVI SOLFEGGIA. U: Vidulin, S. (ur.)Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8.
@article{article, author = {Lovrini\'{c}, Nikola and Goldin, Suzana and Vidulin, Sabina}, editor = {Vidulin, S.}, year = {2023}, pages = {269-289}, keywords = {dobrobit, osnovna glazbena \v{s}kola, solfeggio, spoznajno-emocionalno slu\v{s}anje glazbe, u\v{c}enici}, isbn = {978-953-377-017-8}, title = {MOGU\'{C}NOSTI I ZNA\v{C}ENJE SLU\v{S}ANJA I UPOZNAVANJA GLAZBENE LITERATURE NA NASTAVI SOLFEGGIA}, keyword = {dobrobit, osnovna glazbena \v{s}kola, solfeggio, spoznajno-emocionalno slu\v{s}anje glazbe, u\v{c}enici}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lovrini\'{c}, Nikola and Goldin, Suzana and Vidulin, Sabina}, editor = {Vidulin, S.}, year = {2023}, pages = {269-289}, keywords = {cognitive-emotional listening to music, ear training, primary music school, students, well-being}, isbn = {978-953-377-017-8}, title = {POSSIBILITIES AND SIGNIFICANCE OF LISTENING AND UNDERSTANDING OF MUSIC LITERATURE AT EAR TRAINING CLASSES}, keyword = {cognitive-emotional listening to music, ear training, primary music school, students, well-being}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font