Pregled bibliografske jedinice broj: 1269904
MOGUĆNOSTI I ZNAČENJE SLUŠANJA I UPOZNAVANJA GLAZBENE LITERATURE NA NASTAVI SOLFEGGIA
MOGUĆNOSTI I ZNAČENJE SLUŠANJA I UPOZNAVANJA GLAZBENE LITERATURE NA NASTAVI SOLFEGGIA // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8 / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. str. 269-289 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1269904 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MOGUĆNOSTI I ZNAČENJE SLUŠANJA I UPOZNAVANJA
GLAZBENE LITERATURE NA NASTAVI SOLFEGGIA
(POSSIBILITIES AND SIGNIFICANCE OF LISTENING AND
UNDERSTANDING
OF MUSIC LITERATURE AT EAR TRAINING CLASSES)
Autori
Lovrinić, Nikola ; Goldin, Suzana ; Vidulin, Sabina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8
/ Vidulin, Sabina - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023, 269-289
ISBN
978-953-377-017-8
Skup
Osmi međunarodni simpozij glazbenih pedagoga - Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 04.05.2023. - 06.05.2023
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
dobrobit ; osnovna glazbena škola ; solfeggio ; spoznajno-emocionalno slušanje glazbe ; učenici
(cognitive-emotional listening to music ; ear training ; primary music school ; students ; well-being)
Sažetak
Razumijevanje glazbene umjetnosti potiče se u glazbenoj školi, uz nastavu instrumenta, skupno muziciranje te nastavu solfeggia. Dobrobit se ogleda u poticanju učenikova umjetničkog izražavanja i razvoju umjetničkih znanja i vještina, ali i prenošenju nacionalnih i internacionalnih kulturnih vrijednosti. Odgovarajući na pitanja kako poboljšati nastavu solfeggia i približiti je učenicima, kako motivirati učenike i pomoći im da steknu glazbene kompetencije te razviju svoje potencijale, autori rada ukazuju na nove pristupe nastavi solfeggia. Nizom konkretnih primjera opisuje se kako učenicima približiti umjetničku glazbu, predočavajući im cjelovitu sliku i otvarajući širok dijapazon doživljaja, glazbenoga iskustva, analize, sinteze, razumijevanja i vrjednovanja glazbe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost
Napomena
RILM i EBSCO indeksacija