Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1269889

Dobrobiti spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe na nastavi solfeggia


Vidulin, Sabina; Žauhar, Valnea; Plavšić, Marlena
Dobrobiti spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe na nastavi solfeggia // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8 / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. str. 171-190 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1269889 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dobrobiti spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe na nastavi solfeggia
(Benefits of the Cognitive-Emotional Music Listening in Ear Training Classes)

Autori
Vidulin, Sabina ; Žauhar, Valnea ; Plavšić, Marlena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8 / Vidulin, Sabina - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023, 171-190

ISBN
978-953-377-017-8

Skup
Osmi međunarodni simpozij glazbenih pedagoga - Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 04.05.2023. - 06.05.2023

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
doživljaj ; slušanje glazbe ; solfeggio ; spoznajno-emocionalno slušanje ; znanje
(cognitive-emotional listening ; ear training ; experience ; listening to music ; knowledge)

Sažetak
Oblikovanje novih metodičkih strategija poučavanja kojima će se utjecati na kompetencije i dobrobit učenika jedan je od načina osuvremenjivanja obrazovanja u glazbenoj školi. U tome je kontekstu analiziran nastavni program solfeggia s naglaskom na utvrđivanje cjelina i područja rada, očekivanih ishoda i mogućnosti obrazovanja uz umjetničku glazbu. Prilog razmatranju inovacija nastave solfeggia sačinjava opis spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe koje se pokazalo učinkovitim u nastavnoj praksi. Prikazani su i rezultati istraživanja u trećemu razredu glazbenih škola prema kojima spoznajno-emocionalni pristup rezultira većim sviđanjem nastave solfeggia i glazbenoga djela te potencijalno višim razinama stečenoga znanja. Iz navedenoga proizlazi da je riječ o efikasnoj metodičkoj strategiji poučavanja solfeggia.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Glazbena umjetnost

Napomena
RILM i EBSCO indeksacija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Marlena Plavšić (autor)

Avatar Url Valnea Žauhar (autor)

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Vidulin, Sabina; Žauhar, Valnea; Plavšić, Marlena
Dobrobiti spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe na nastavi solfeggia // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8 / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. str. 171-190 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vidulin, S., Žauhar, V. & Plavšić, M. (2023) Dobrobiti spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe na nastavi solfeggia. U: Vidulin, S. (ur.)Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8.
@article{article, author = {Vidulin, Sabina and \v{Z}auhar, Valnea and Plav\v{s}i\'{c}, Marlena}, editor = {Vidulin, S.}, year = {2023}, pages = {171-190}, keywords = {do\v{z}ivljaj, slu\v{s}anje glazbe, solfeggio, spoznajno-emocionalno slu\v{s}anje, znanje}, isbn = {978-953-377-017-8}, title = {Dobrobiti spoznajno-emocionalnoga slu\v{s}anja glazbe na nastavi solfeggia}, keyword = {do\v{z}ivljaj, slu\v{s}anje glazbe, solfeggio, spoznajno-emocionalno slu\v{s}anje, znanje}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vidulin, Sabina and \v{Z}auhar, Valnea and Plav\v{s}i\'{c}, Marlena}, editor = {Vidulin, S.}, year = {2023}, pages = {171-190}, keywords = {cognitive-emotional listening, ear training, experience, listening to music, knowledge}, isbn = {978-953-377-017-8}, title = {Benefits of the Cognitive-Emotional Music Listening in Ear Training Classes}, keyword = {cognitive-emotional listening, ear training, experience, listening to music, knowledge}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font