Pregled bibliografske jedinice broj: 1269889
Dobrobiti spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe na nastavi solfeggia
Dobrobiti spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe na nastavi solfeggia // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8 / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. str. 171-190 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1269889 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dobrobiti spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe
na nastavi solfeggia
(Benefits of the Cognitive-Emotional Music Listening
in Ear Training Classes)
Autori
Vidulin, Sabina ; Žauhar, Valnea ; Plavšić, Marlena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8
/ Vidulin, Sabina - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023, 171-190
ISBN
978-953-377-017-8
Skup
Osmi međunarodni simpozij glazbenih pedagoga - Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 04.05.2023. - 06.05.2023
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
doživljaj ; slušanje glazbe ; solfeggio ; spoznajno-emocionalno slušanje ; znanje
(cognitive-emotional listening ; ear training ; experience ; listening to music ; knowledge)
Sažetak
Oblikovanje novih metodičkih strategija poučavanja kojima će se utjecati na kompetencije i dobrobit učenika jedan je od načina osuvremenjivanja obrazovanja u glazbenoj školi. U tome je kontekstu analiziran nastavni program solfeggia s naglaskom na utvrđivanje cjelina i područja rada, očekivanih ishoda i mogućnosti obrazovanja uz umjetničku glazbu. Prilog razmatranju inovacija nastave solfeggia sačinjava opis spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe koje se pokazalo učinkovitim u nastavnoj praksi. Prikazani su i rezultati istraživanja u trećemu razredu glazbenih škola prema kojima spoznajno-emocionalni pristup rezultira većim sviđanjem nastave solfeggia i glazbenoga djela te potencijalno višim razinama stečenoga znanja. Iz navedenoga proizlazi da je riječ o efikasnoj metodičkoj strategiji poučavanja solfeggia.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Glazbena umjetnost
Napomena
RILM i EBSCO indeksacija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli