Pregled bibliografske jedinice broj: 1269085
Profesionalni identitet i vrijednosti učitelja u kulturi škole
Profesionalni identitet i vrijednosti učitelja u kulturi škole // Obnovljeni Život: časopis za filozofiju i religijske znanosti, 78 (2023), 2; 221-230 doi:10.31337/oz.78.2.6 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1269085 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Profesionalni identitet i vrijednosti učitelja u kulturi škole
(The Professional Identity and Values of Teachers in School Culture)
Autori
Tokić Zec, Ružica ; Mlinarević, Vesnica
Izvornik
Obnovljeni Život: časopis za filozofiju i religijske znanosti (0351-3947) 78
(2023), 2;
221-230
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
identitet ; kultura škole ; profesija ; vrijednosti
(identity ; school culture ; profession ; values)
Sažetak
Pedagogija, kao znanstvena disciplina koja svoje utemeljenje ima u filozofiji, promišlja pitanja identiteta, kulture i vrijednosti. Učitelji kao (pre)nositelji vri- jednosti u školi snažna su karika u razvoju empatičnoga i moralnoga učenika. Profesionalni identitet učitelja zagovara preobrazbu učitelja kao homo moralis i profesionalca u promijenjenim društvenim uvjetima koji utječu i na kulturu škole. Cilj je rada teorijski opisati profesionalni identitet i vrijednosti učitelja u kulturi škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek,
Kineziološki fakultet Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Philosopher's Index
- Religious and Theological Abstracts
- ERIH PLUS