Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1268935

Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici


Lugar, Barbara
Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici, 2022., diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb


CROSBI ID: 1268935 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici
(Determining advertisement relevancy based on user's search query)

Autori
Lugar, Barbara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Mjesto
Zagreb

Datum
08.07

Godina
2022

Stranica
45

Mentor
Domazet-Lošo, Mirjana

Ključne riječi
Google Ads ; BERT ; obrada prirodnog jezika ; transformer arhitektura ; sloj pozornosti ; semantika
(Google Ads ; BERT ; natural language processing ; transformer architecture ; attention layer ; semantics)

Sažetak
Google Ads najpopularnija je platforma za oglašavanje putem interneta. Jedan od glavnih izazova s kojima se Google Ads susreće jest dodjeljivanje ocjene relevantnosti reklami s obzirom na upit korisnika. Model transformera temeljen na mehanizmu pozornosti ima sposobnost dobrog obuhvaćanja semantike teksta te je moguće rješenje problema kako dodijeliti ocjenu relevantnosti. Ovaj rad bavi se istraživanjem primjene BERT-a, predstavnika transformer arhitekture, za dobivanje ocjene relevantnosti. Također, demonstriran je rad Google Ads algoritma koji koristi princip aukcije druge cijene pomoću jednostavne web aplikacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirjana Domazet Lošo (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lugar, Barbara
Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici, 2022., diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Lugar, B. (2022) 'Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici', diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lugar, Barbara}, year = {2022}, pages = {45}, keywords = {Google Ads, BERT, obrada prirodnog jezika, transformer arhitektura, sloj pozornosti, semantika}, title = {Odre\djivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tra\v{z}ilici}, keyword = {Google Ads, BERT, obrada prirodnog jezika, transformer arhitektura, sloj pozornosti, semantika}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lugar, Barbara}, year = {2022}, pages = {45}, keywords = {Google Ads, BERT, natural language processing, transformer architecture, attention layer, semantics}, title = {Determining advertisement relevancy based on user's search query}, keyword = {Google Ads, BERT, natural language processing, transformer architecture, attention layer, semantics}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font