Pregled bibliografske jedinice broj: 1268935
Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici
Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici, 2022., diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
CROSBI ID: 1268935 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Određivanje relevantnosti reklame koja se prikazuje korisniku na temelju njegovog upita u tražilici
(Determining advertisement relevancy based on user's search query)
Autori
Lugar, Barbara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Mjesto
Zagreb
Datum
08.07
Godina
2022
Stranica
45
Mentor
Domazet-Lošo, Mirjana
Ključne riječi
Google Ads ; BERT ; obrada prirodnog jezika ; transformer arhitektura ; sloj pozornosti ; semantika
(Google Ads ; BERT ; natural language processing ; transformer architecture ; attention layer ; semantics)
Sažetak
Google Ads najpopularnija je platforma za oglašavanje putem interneta. Jedan od glavnih izazova s kojima se Google Ads susreće jest dodjeljivanje ocjene relevantnosti reklami s obzirom na upit korisnika. Model transformera temeljen na mehanizmu pozornosti ima sposobnost dobrog obuhvaćanja semantike teksta te je moguće rješenje problema kako dodijeliti ocjenu relevantnosti. Ovaj rad bavi se istraživanjem primjene BERT-a, predstavnika transformer arhitekture, za dobivanje ocjene relevantnosti. Također, demonstriran je rad Google Ads algoritma koji koristi princip aukcije druge cijene pomoću jednostavne web aplikacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Profili:
Mirjana Domazet Lošo
(mentor)