Pregled bibliografske jedinice broj: 1268120
Dobre metode poučavanja povijesti #2
Dobre metode poučavanja povijesti #2 // Poučavanje povijesti, 1 (2022), 2; 151-151 (domaća recenzija, članak, ostalo)
CROSBI ID: 1268120 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dobre metode poučavanja povijesti #2
(Good History Teaching Methods #2)
Autori
Milohanić, Valentina
Izvornik
Poučavanje povijesti (2939-2373) 1
(2022), 2;
151-151
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
igra, metode poučavanja, ponavljanje gradiva
(game, teaching methods, repetition of teaching material)
Sažetak
Ponavljanje gradiva važna je aktivnost završnog dijela nastavnog sata, a može se provesti uključivanjem igre. U članku su predstavljene četiri aktivnosti temeljene na igri koje se mogu primijeniti u nastavi povijesti: dan - noć, ispitivanje u paru, glasovna umna mapa te igra vješala za ponavljanje. Igranjem dječje igra dan - noć (točno - netočno) osim što učenici ponavljaju gradivo, zabavljaju se i fizički su aktivni. Ispitivanjem u paru učenici ponavljaju gradivo postavljajući si međusobno pitanja, natječu se, a potiče se koncentracija u praćenju pitanja te suradnja među učenicima. Ponavljanjem važnih podataka i pojmova na glas učenici stvaraju glasovnu umnu mapu pritom vježbajući aktivno slušanje i koncentraciju kako ne bi ponovili podatak ili pojam te ispali iz igre. Učenici posebno vole posljednju predstavljenu aktivnost igru vješala za ponavljanje. Osim što moraju pogoditi pojam koji se tiče obrađenog gradiva, moraju znati i odgovoriti na pitanja o gradivu kako bi mogli pogađati slova. Igra je učinkovita metoda koja potiče motivaciju učenika, omogućuje uključivanje svih učenika u aktivnost ponavljanja gradiva te pridonosi opuštanju učenika na kraju sata.
Izvorni jezik
Hrvatski