Pregled bibliografske jedinice broj: 1267842
Društveno (ne)prihvatljivi modeli školskog vođenja
Društveno (ne)prihvatljivi modeli školskog vođenja // Festival znanosti 2023: priroda i društvo
Osijek, Hrvatska, 2023. (poster, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, znanstveni)
CROSBI ID: 1267842 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveno (ne)prihvatljivi modeli školskog vođenja
(Socially (Un)acceptable school leadership models)
Autori
Zahirović, Vlatka ; Varga, Rahaela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, znanstveni
Skup
Festival znanosti 2023: priroda i društvo
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 24.04.2023. - 29.04.2023
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
osnovna škola, participativno vođenje, ravnatelj
(primary school, participative leadership, headteacher)
Sažetak
Društvo je ravnatelju škole povjerilo zadaću stručno-pedagoškog vođenja, ali i postavilo određena očekivanja kako bi se ta zadaća trebala realizirati. Budući da se uz vođenje škole vezuje njezina djelotvornost te učenički uspjeh, sve je naglašenija potreba da u vođenje škole i donošenje ključnih odluka, uz ravnatelja, budu uključeni učitelji i ostali zaposlenici škole te učenici, njihovi roditelji kao i predstavnici lokalne zajednice. S obzirom na to da je zakonskom regulativom u Republici Hrvatskoj omogućeno da, uz ravnatelja, u aktivnosti vođenja u osnovnim školama budu uključeni drugi dionici škole, o njima i ravnatelju ovisi hoće li iskoristiti tu priliku. Posterom se daju odgovori na pitanje o tome koje je sve modele školskog vođenja moguće primijeniti te koji su načini društveno poželjniji od drugih, a koji neodrživi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Rahaela Varga
(autor)