Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1267579

Percepcija mobilnog oglašavanja kod Generacije Z


Zebić, Lucija
Percepcija mobilnog oglašavanja kod Generacije Z, 2023., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1267579 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija mobilnog oglašavanja kod Generacije Z
(Perception of mobile advertising among Generation Z)

Autori
Zebić, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
20.04

Godina
2023

Stranica
57

Mentor
Komarac, Tanja

Ključne riječi
mobilno oglašavanje ; generacija Z ; percepcija ; ponašanje potrošača
(mobile advertising ; generation Z ; perception ; consumer behavior)

Sažetak
Pametni telefoni neizostavni su dio svakodnevnog života generacije Z. Ova generacija odrasla je uz modernu tehnologiju i komunikaciju putem društvenih medija. Zbog toga se prema istraživanjima smatraju generacijom koja najviše provodi svoje vrijeme na mobilnim uređajima i društvenim medijima u odnosu na prijašnje generacije. Gledajući s marketinške strane, svaka generacija je drugačija i specifična prema svojim karakteristikama te je potrebno otkriti njihovu percepciju nakon izloženosti mobilnim oglasima. Stoga je cilj rada istražiti kako generacija Z u Republici Hrvatskoj percipira mobilne oglase s obzirom na njihova glavna obilježja, a to su: informativnost, personalizacija, iritacija, vjerodostojnost, interaktivnost, dopuštenje i poticaj. U radu je korištena kvantitativna metodologija. Uzorak istraživanja je bio namjerni prigodni uzorku od 210 ispitanika, punoljetnih pripadnika generacije Z u Republici Hrvatskoj. Temeljem istraživanja otkriveno je kako generacija Z u Republici Hrvatskoj ima podijeljenu percepciju prema mobilnom oglašavanju, gledajući glavna obilježja mobilnih oglasa. Istraživanjem je otkriveno kako je pripadnici ove generacije, žele da su mobilni oglasi zabavnih, smiješni, informativni te jednostavni i izravni. Što se tiče funkcionalne strane, veliki dio ispitanika generacije Z navodi kako im je bitno omogućiti preskakanje ili izlaz iz oglasa. Također, naglašavaju važnost lakog pristupa web stranici nakon pregleda oglasa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Komarac (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Zebić, Lucija
Percepcija mobilnog oglašavanja kod Generacije Z, 2023., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Zebić, L. (2023) 'Percepcija mobilnog oglašavanja kod Generacije Z', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Zebi\'{c}, Lucija}, year = {2023}, pages = {57}, keywords = {mobilno ogla\v{s}avanje, generacija Z, percepcija, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Percepcija mobilnog ogla\v{s}avanja kod Generacije Z}, keyword = {mobilno ogla\v{s}avanje, generacija Z, percepcija, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Zebi\'{c}, Lucija}, year = {2023}, pages = {57}, keywords = {mobile advertising, generation Z, perception, consumer behavior}, title = {Perception of mobile advertising among Generation Z}, keyword = {mobile advertising, generation Z, perception, consumer behavior}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font